امروز:8 اردیبهشت 1403

سونی گوشی اکسپریا A4 را در ژاپن معرفی کرد

شرکت سونی اکسپریا Z4 خود را فقط در ژاپن معرفی کرد. این گوشی با توجه به تصمیم سونی مبنی به عرضه ی یک پرچم در سال معرفی جهانی نشد. اینک سونی یک گوشی جدید با نام A4 معرفی کرده است. بر اساس شواهد به نظر می رسد که این گوشی نسخه ی کامپکت گوشی اکسپریا Z4 باشد. شاید بپرسید برای چه؟ جواب این سوال بسیار ساده است و ان این است که در گذشته سونی اکسپریا A2 را که نسخه ی کامپکت اکسپریا Z3 بود را معرفی کرد. به هر حال این گوشی بسیار از ویژگی های گوشی های کامپکت را دارا می باشد و می توان به راحتی آن را اکسپریا Z4 compact دانست. این گوشی تحت پوشش اپراتور  NTT Docomo می باشد. با آریامونز همراه باشید.

Sony-Xperia-A4_3

گوشی اکسپریا A4 همانند اکسپریا A2 دارای  یک نمایشگر 4.6 اینچی می باشد که رزولوشن 720P را به کاربر هدیه می دهد. نمایشگر این گوشی از تکنولوژی تریلومینوس بهره می برد. این تکنولوژی به شما این امکان را می دهد که تصاویر را با رنگ واقعی ببینید. در دل اکسپریا A4 یک پردازنده ی اسنپدراگون 801 می باشد. از دیگر مشخصات اکسپریا A4 می توان به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین این گوشی 20.7 مگاپیکسل می باشد. این گوشی همچین با اندروید لالی پاپ عرضه می شود.

Sony-Xperia-A4_2

این گوشی دارای بدتع ی پلاستیکی بوده و از بدنه شیشه ی سری اکسپریا Z خبری نیست. این تنها چیزی است که می توان این گوشی را از خاندان Z سونی ندانست و نام اکسپریا A4 را شایسته آن دانست. این گوشی در اواسط جوئن عرضه خواهد شد.

Sony-Xperia-A4_1