امروز:8 اردیبهشت 1403

الجی در سایت خود صفحه نمایش الجی جی 4 را بهتر از آیفون 6 پلاس می داند

این که اپل محصولات با کیفیت را روانه ی بازار می کند شکی نیست. اما این تا جایی رسیده است که کمپانی های بزرگ رقیب اپل بر اقتدار اپل تاکید می کنند. شاید قصد آن ها بالا بردن محصولات خود باشد اما باید بدانیم که این مورد در پس زمینه ی ذهن کاربران با کیفیت بودن محصولات اپل را بیش از پیش ثابت می کند. با این سخن این مقاله را آغاز کردیم تا به این جا برسیم که بعد از سامسونگ که در مراسم رونمایی از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود، آنها را با آیفون های اپل مقایسه کرد، حالا نوبت به الجی جی 4 رسیده است که گوشی خود را با آیفون 6 پلاس مقایسه کند. با آریامونز همراه باشید.

الجی برای این که محصول جدید خود را یک محصول ایده آل و خوب نشان دهد صفحه نمایش آن را با آیفون 6 پلاس مقایسه کرده است. الجی در سایت خود الجی جی 4 خود را با گوشی آیفون 6 پلاس مقایسه کرده است. نمایشگر الجی جی 4 یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت QHD می باشد که نسبت به آیفون 6 پلاس ۳.۵ میلیون پیکسل بیشتر دارد. الجی در این تصویر تعداد پیکسل ها و کیفیت گوشی خود را به رخ کشیده است.

الجی جی 4 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می باشد و آیفون 6 پلاس رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را دارا می باشد.

به هر عنوان در صورتی که الجی گوشی خود را گلکسی اس 6 مقایسه می کرد بهتر بود اما باید بدانیم که الجی ، سامسونگ را رقیب خود می داند و حاضر نیست آن را بالاتر از خود ببیند.