امروز:19 اردیبهشت 1403

فروشگاه ویندوز 10 یکپارچه خواهد شد

ویندوز 10 با تغییرات قابل توجهی همراه شد. این ویندوز با امکانات جدید نظیر دستیار صوتی کورتانا معرفی شد و حالا در حال تکامل است تا به نسخه ی نهایی خود برسد. اما نکته ی مهم تلاش مایکروسافت به یکپارچه سازی موبایل، دسکتاپ و تبلت داشت. به این صورت که برنامه هایی برای هر سه سیستم عامل با امکانات تقریبا برابر و به صورت یکپارچه عرضه کند. از جمله موارد یکپارچگی می توان به این اشاره کرد که شما در کامپیوتر شخصی خود در حال تایپ یک مقاله هستید و به محض سیو این فایل می توانید ادامه کار خود را در راه و با گوشی هوشمند خود انجام دهید. به هر عنوان مایکروسافت به یکپارچه کردن سیستم ها اعتقاد دارد. یکی از مواردی که باید به توسعه ی بیش از پیش آن و یکپارچه شدن آن اشاره کرد فروشگاه ویندوز 10 می باشد. با آریامونز همراه باشید.

فروشگاه ویندوز در نسخه ی 8 اولین فروشگاه ویندوز برای سیستم عامل ویندوز دسکتاپ بود و حالا با کوله باری از تجربه مایکروسافت در حال عرضه ی فروشگاه ویندوز 10 می باشد. فروشگاه ویندوز 8 مشکلاتی را با خود به همراه داشت. از جمله مهمترین مشکلات ویندوز 10 این بود که به صورت یکپارچه نبود و شما برای گوشی دادن به موزیک باید از ایکس باکس موزیک و برای دیدن ویدئو از ایکس باکس ویدئو استفاده می کردید. همچنین برای خرید اپ هم فروشگاه ویندوز مناسب بود. اما در نسخه جدید مایکروسافت قصد عرضه ی یک فروشگاه جامع را دارد. به این معنی که تمام بخش های فروشگاهی مایکروسافت در یک برنامه ارائه می شود. همچنین گفته می شود که ویندوز 10 این امکان را خواهد داشت تا برنامه های iOS و اندروید را نیز اجرا کند.

همچنین خبر خوش برای ایرانیان این است که بر خلاف ویندوز 8 که فروشگاه ویندوز برای ایران مسدود بود در ویندوز 10 مایکروسافت این مشکل را حل خواهد کرد. می توانید مقاله این موضوع را از اینجا مطالعه کنید.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد ویندوز استور ویندوز 10 ارائه نشده است و باید منتظر خبر های بعدی در مورد ویندوز استور باشیم. با آریامونز همراه باشید.

 

اشتراک گذاری