امروز:9 اردیبهشت 1403

مونز اپ : با تهران نما نگران مسیریابی نباشد

اپلیکیشن های مسیریابی فراوانی برای دستگاه های هوشمند به بازار عرضه شده اما اینبار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران بر اساس نقشه رسمی شهرداری تهران اپلیکیشن اختصاصی تهران گردی با نام تهران نما را عرضه کرد . اپلیکیشن تهران نما با امکانات اطلاعات نقشه ای، جستجوی اماکن، تصاویر ماهواره ای از پایتخت، Street View یا تصاویر 360 درجه و راهنمای مسیرهای گردشگری تهران طراحی شده و هدف آن راحتی در مسیریابی برای مسافرین نوروزی و حتی خود پایتخت نشینان است .

600x533x26.png.pagespeed.ic.55N-y75zaK

همانطور که گفته شد اپلیکیشن تهران نما دارای قابلیت Street View می باشد که تصاویر پانورامای 360 درجه ای را از خیابان های سراسر تهران به نمایش می گذارد و جالب است بدانید برای تهیه این عکس ها، شهرداری تهران حدودا 10 هزار کیلومتر مربع از مساحت پایتخت را تصویربرداری نموده است. تور گردشگری تهران، بخشی از اپلیکیشن تهران نماست که مختص تهران گردی در نوروز 94 تدارک دیده شده است. با مراجعه به این بخش، قادرید مسیرهای ویژه تهران گردی را یافته و پیش از بازدید از هر مسیر، از طریق Street View از وضعیت جاده و اماکن موجود بر سر راهتان به صورت مجازی مطلع شده و دیدن نمایید. یکی از ویژگی های دیگر تهران نما آن است که شما را قادر می سازد موقعیت یا نمای نقشه خود را از طریق اپ های مختلف همچون گوگل مپ، وایبر و امثال آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید .

x13.png.pagespeed.ic.pqTXGmVeyU

این اپلیکیشن کاربردی دارای بخش راهنما و برای سیستم عامل اندروید بصورت رایگان با حجم حدودا 4٫5 مگابایت عرضه شده است .

اگر شما هم می خواهید در مسیریابی دچار مشکل نشوید و از مسافرت نوروزی لذت ببرید با کلیک بر اینجا تهران نما را از مخزن کافه بازار دانلود کنید.

اشتراک گذاری

Web Developer and Design