امروز:13 اردیبهشت 1403

قیمت و زمان عرضه وان M9 به صورت رسمی اعلام شد

چند روز پیش خرده فروشی آنلاین B&H Electronics به صورت تصادفی قیمت گوشی وان M9 را فاش کرد؛ حالا و پس از چند روز اچ‌تی‌سی به طور رسمی تاریخ عرضه و قیمت نهایی مدل‌های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی وان M9 را اعلام کرده است.

طبق اطلاعیه‎ای که اچ‌تی‌سی منتشر کرده است این کمپانی تایوانی پرچمدار جدید خود را از تاریخ ۱۶ مارس در کشور خود عرضه می‌کند، همانطور که گفته شد این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۶۹۳ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۷۵۶ دلار در تایوان عرضه خواهند شد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی این پرچمدار در بقیه کشورها وجود ندارد.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد در کنار اختلاف قیمت 63 دلاری، هر دو نسخه این گوشی از کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کنند تا کاربر بتواند حافظه‌ی ذخیره سازی دستگاه را افزایش دهد. وان ام ۹ دارای اندروید نسخه‌ی آبنبات چوبی، پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۱۰، نمایشگر ۵ اینچی 1080p، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری با ظرفیت ۲۸۴۰ میلی آمپرساعت است.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.