امروز:11 اردیبهشت 1403

مونز اپ : کتابخانه مجازی فیدیبو در دستگاه هوشمندتان

اپلیکیشن فیدیبو ( fidibo ) با هدف توزیع کتاب های الکترونیک و رعایت قانون جهانی Copyright یا همان حق تکثیر که چند سالیست در کشور ما تقریبا رعایت می شود ، در سال 2013 راه اندازی شد. از آن زمان تاکنون، فیدیبو موفق شده تا با عقد قرارداد با 137 ناشر داخلی، کتاب های آنان را به صورت الکترونیک و کاملا قانونی برای فروش در اختیار کاربرانش قرار دهد. رفته رفته با قانونی شدن دانلود ها در کشورمان وجود همچین اپلیکیشنی احساس می شود و اپلیکیشن فیدیبو در طراحی هر دو نسخه اندروید و iOS فیدیبو موجود است و در آن از رنگ های آبی فیروزه ای، مشکی و سفید استفاده شده و به طور کلی رابط کاربری خلوت و منظمی را در آن شاهد هستیم. که البته نسخه iOS آن از لحاظ سرعت عملکرد از اندروید برتری دارد .

600x533xFidibo-2.jpg.pagespeed.ic.RrkPuMxQzl

در کتابخانه مجازی فیدیبو می توانید بیش از 3000 کتاب رایگان و فروشی در زمینه هایی همچون ادبیات، آموزش، اقتصاد، تبلیغات و بازاریابی، دین، روانشناسی، عرفان و هنر و دسته های دیگر بیابید .البته در مورد کتاب های فروشی نقطه ضعفی وجود دارد و آن هم نبود امکان خرید درون برنامه ای می باشد . یعنی برای خرید کتاب باید از مرورگرهای خارجی مثل کروم برای مراجعه به وبسایت فیدیبو استفاده کنید. از این رو امیدواریم که در نسخه های بعدی فیدیبو امکان پرداخت درون برنامه ای هم برای کاربر فراهم گردد تا این کتابخانه مجازی به راحتی پاسخگویی کاربرانش باشد .

600x533xFidibo-4.jpg.pagespeed.ic.2VkJp_6wo9

یکی از امکانات این اپلیکیشن آن است که کتاب های موجود در فیدیبو در فرمت PDF نیستند، به راحتی می توانید رویشان تغییرات اعمال کنید و فونت و دیگر مشخصاتش را به دلخواه تغییر دهیدو از مزایای فیدیبو، داشتن یک فضای ابری اختصاصی برای همگام سازی اپ با سایر گجت های دستگاه هموشمند شماست .

600x533xFidibo-3.jpg.pagespeed.ic.oiVqCdbJ7F

بدین معنی که به کلیه کتاب های خریداری شده به همراه بوکمارک ها و یادداشت هایی که رویشان گذاشته اید در پلتفرم های دیگر دسترسی خواهید داشت. برای دریافت کتابخانه مجازی فیدیبو بصورت رایگان برای نسخه دلخواه هاتان از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت از اپ استور

دریافت از گوگل پلی

اشتراک گذاری

Web Developer and Design