امروز:21 اردیبهشت 1403

مونز اپ: با Edge Color قابلیت نمایش رنگ در لبه‌های گلکسی S6 اج را به گوشی خودتان بیاورید

همانطور که در روز معرفی گلکسی S6 اج به شما گفتیم، داشتن لبه‌های خمیده در دو طرف نمایشگر این گوشی نوآوری‌ها و ایده‌های جدیدی از طرف توسعه دهندگان را خواهد طلبید و بدون شک شاهد خلق نرم‎افزارهای جالب و جذاب خواهیم بود. یکی از این قابلیت‌ها که خود سامسونگ هم بر آن تاکید داشت امکان نمایش رنگ‌ها در لبه‌های گوشی هنگام دریافت تماس است. حال اپلیکیشن اپلیکیشن Edge Color Notifications این امکان را برای تمام گوشی‌ها به ارمغان آورده است و گویی توسعه دهندگان برای همه حقوق مساوی قائلند.

 

همانطور که گفتیم  کاربران گوشی‌های اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن Edge Color Notification برای مخاطب مختلف از میان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند و هنگامی که یک تماس صوتی دریافت می‌کنند در حاشیه‌های کناری صفحه‌ی نمایش رنگ انتخاب شده نمایش داده می‌شود. همچنین این اپلیکیشن امکان نمایش رنگ‌ها در یکی از لبه‌های چپ یا راست و همچنین دو لبه را فراهم می‌کند.

البته همانطور که پیداست این اپلیکیشن تنها برای خالی نماندن عریضه تولید شده است و نمایش رنک در لبه‌های گلکسی S6 اج به خاطر لبه‎های منحنی این تلفن بسیار  زیبا و خیره کننده خواهد بود و در گوشی‌های صفحه تخت چنین امکانی چیزی جز یک چراغ نوتیفیکشن بزرگ مربوط به تماس‌های ورودی نیست.

کاربرد نمایش رنگ در لبه‌‌های خمیده گلکسی S6 اج زمانی نمود واقعی خود را پیدا می‌کند که برای مثال صفحه‌ی نمایش گوشی رو به پایین قرار گرفته و کاربر از طریق نمایش رنگ‌های طرفین نمایشگر به دریافت تماس و همچنین فردی که تماس گرفته پی می‌برد.

 

اپلیکیشن Edge Color Notifications در گوگل پلی برای دانلود قرار گرفته است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.