امروز:13 اردیبهشت 1403

اکسپریا Z1 کامپکت و Z3 کامپکت به اندروید 5 آپدیت خواهند شد

در مطلبی دیشب، در مورد پشتیبانی بد سونی از محصولات خود مطالبی را بیان کردیم. این که سونی به هیچ عنوان یک پشتیبان خوبی برای موبایل های خود نمی باشد و در آخرین اطلاعات از اپدیت سری های Z به اندروید 5 خبر هایی می رسد و به نظر گوشی های دیگر نباید منتظر آپدیت برای گوشی خود باشند. اما بعضی از گوشی ها استثنا می باشد. مثلا اکسپریا سی و امشب هم خبر هایی از اپدیت سری کامپکت اکسپریا Z می رسد. جالب بودن این خبر این است که هنوز حالا درک می کنیک که قرار نبوده است برای سری های کامپکت اکسپریا Z اپدیت اندروید 5 عرضه شود. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که بیان شد سونی قصد آپدیت سونی اکسپریا زد کامپکت را نداشته است اما در جدیدترین اطلاعات در قراردادی بین T-Mobile و سونی قرار بر این شده است که سونی برای گوشی های زد 1 و زد 3 کامپکت اپدیت اندروید 5 را عرضه کند.

مدل هایی که در اپدیت به اندروید 5 پشتیبانی می شود Xperia Z1s C6916 و Xperia Z3 D6616 می باشد که باید بدانید که اگر شما این گوشی را در ایران دارا می باشید امیدی به آپدیت آن نداشته باشید.اما شما می توانید این رام را فلش کرده و با کمی سختی نصب کنید و یا با مراجعه به تعمیرات موبایل رام خود را آپدیت کنید. ب

 

T-Mobile-Lollipop-Xperia-Z1s-640x404 T-Mobile-Lollipop-Xperia-Z3-640x376