امروز:9 اردیبهشت 1403

احتمالا LG G4 به اندروید 5.1 مجهز باشد

دستگاهی در وب‌سایت بنچ‌مارک html5test با اندروید 5.1 و کد LMY29F مشاهده شده، این کد همان شماره ساخت اندروید 5.1 در گوشی‌های مربوط به پروژه اندروید وان است و پیش از این هم درباره این دستگاه که احتمالا پرچمدار آینده‌ی ال‌جی است و رزولوشنی برابر  1440 در 2560 را دارد خبرهایی شنیده بودیم. حال اطلاعات تازه‌ای در باره‌ی این گجت در اختیارمان است.

 

ال‌جی که ظاهرا برای جلوگیری از رویارویی مستقیم با پرچمداران سامسونگ و اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل 2015، پرچمدار خود را معرف نکرد، به نظر می‌رسد که تا یک ماه دیگر از پرچمدار جدید خود پرده بردارد، البته یکی از مقامات اجرایی این شرکت اعلام کرده بود، با توجه به معرفی جی3 در ماه می، عجله‌ای برای رونمایی از پرچمدار بعدی این شرکت وجود ندارد و ال‌جی زمان بیشتری را برای تکمیل و بهبود دستگاه بعدی خود صرف می‌کند.

 

51h

 

 

حال به نظر می‌رسد پرچمدار بعدی ال‌جی یعنی جی4 به اندروید5.1 مجهز باشد، نسخه‌ای که انتظار می‌رود در آن شاهد بهبود وضعیت مدیریت حافظه‌ی رم، بهبود پایداری سیستم، محافظت در برابر بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن‌ها و بهبود عمر باتری باشیم. همچنین انتظار می‌رود گوگل در این نسخه برخی مشکلات موجود در عملکرد “Okay Google”، مشکلات بخش صدا و نوتیفیکیشن‌ها را نیز برطرف کند.

 

نظر شما چیست؟ آیا تا ماه آینده جی4 مجهز به اندروید 5.1 معرفی خواهد شد؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.