امروز:13 اردیبهشت 1403

سامسونگ آپدیت جدیدی برای گلکسی اس 5 عرضه کرد که سایلنت در آن تعبیه شده است

گوگل حالت بی صدا را در اندروید 5 خود حذف کرده بود و حالت جدید به نام Interruptions را به اندرید 5 اضافه کرده بود. اما کاربران خواهان اضافه شدن حالت سایلنت به اندروید 5 بودند. شایعه ها گویا ی این هستند که در اندروید 5.1 این بخش به اندروید اضافه خواهد شد. اما سامسونگ پیش دستی کرده است و زودتری از اندروید 5.1 این بخش را به تاچ ویز خود اضافه کرده است. با آریامونز همراه باشید.

اگر با اندروید 5 کار کرده باشید حتما می دانید که شما مجبورید بین ویبره و حالت عادی و Interruptions یکی را انتخاب کنید و هیچ گزینه ای برای سایلنت وجود ندارد. گوگل در این مورد از Interruptions سخن می گوید اما باید بدانیم که این بخش تمام الارم ها را غیر فعال می کند و فعال کردن آن به تنظیمات نیاز دارد و ان چیزی است که از یوزر فرندی بودن این اندروید کم می کند.

در شایعه ها امده است که گوگل قصد دارد در اندروید 5.1 سایلنت را به اندروید بازگرداند اما سامسونگ پیش از گوگل، در آپدیت جدید خود این امکان را در تاچ ویز خود گنجانده است.

این اپدیت برای سامسونگ گلکسی اس 5 با مدل پردازنده ی اسنپدراگون G900F عرضه شده است. این اپدیت و این دستگاه ها شامل بخش اروپا و انگلیس می باشد و باید منتظر اپدیت جدید برای گلکسی اس 6 با پردازنده ی اگزینوس باشیم.

new_galaxy_s5_lollipop_update new_galaxy_s5_lollipop_update-1 - Copy new_galaxy_s5_lollipop_update-1 new_galaxy_s5_lollipop_update-2 new_galaxy_s5_lollipop_update-3