امروز:9 اردیبهشت 1403

سنسور اثر انگشت و دکمه ی هوم گلکسی اس 6 همانند اپل اما مربعی شکل

گلکسی اس 6 به زودی در تاریخ 10 اسفند معرفی خواهد شد. در مورد این پرچم دار سامسونگ حرف های زیادی زده شده که اکثرا شایعاتی پیرامون این گوشی سامسونگ می باشد. سامسونگ برای طراحی این گوشی گروهی را مسئول کرده است که در پروژه ای به نام زیرو از صفر این گوشی را طراحی کنند. اما با توجه به این که می دانیم طراحی گلکسی اس 6 تغییر کرده است اما از ظاهر آن اطلاع دقیقی نیست و عکس هایی در گذشته فاش شده اند که به نظر نمی رسد شکل این گوشی باشد. به هر حال جدیدا عکسی منتشر شده است و دکمه هوم سامسونگ را متحول شده در ان به نمایش گذاشته است. در این دکمه ی هوم مربع شکل به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت سامسونگ خواهد بود. با آریامونز همراه باشید.

اگر با گلکسی اس 5 کار کرده باشید حتما با مشکل سنسور اثر انگشت آن دست و پنجه نرم کرده اید. این سنسور فقط به صورت عمودی قادر به شناخت اثر انگشت می باشد و در جهت های دیگر ارور دیده می شود. به نظر سامسونگ از این مشکل بزرگ خبر دارد و با توجه با سامسونگ پی، سیستم پرداخت سامسونگ، باید منتظر سنسور ی مانند شکل زیر و فیزیکی مانند آنچه در آیفون اپل است باشیم. به هر حال این سنسور به نظر می رسد که مربعی خواهد بود و سامسونگ قرار نیست که دوباره پا به دادگاه محاکمه اپل بگذارد.

منتظر معرفی گلکسی اس 6 در MWC 2015 و پوشش زنده آریامونز از آن باشید.

به نظر شما اگر سنسور اثر انگشت گلکسی اس 6 به صورت بالا باشد و اخبار منتشر شده حقیقت داشته باشد، بهبود قابل توجه ای در گلکسی اس 6 مشاهده نخواهیم کرد؟