امروز:8 اردیبهشت 1403

تصویر مفهومی از پرچمدار بعدی میزو

میزو یکی دیگر از نام‌های موفق بازار چین در کنار هوآوی و شیائومی است و گوشی‌های عالی و با قیمتی واقعا مقرون به صرفه ارائه می‌کند. از گوشی‌های مطرح حال حاضر این شرکت می‌توان به MX4 و MX4 Pro اشاره کرد. همه ما انتظار معرفی گوشی‌های بیشتر و نسل بعدی تلفن‌های هوشمند این شرکت را می‌کشیم تا بدانیم که یک گوشی‌ هوشمند واقعا باید چه قیمتی داشته باشد و ببینیم که کمپانی‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ و …. چقدر پول مارکشان را می‌خورند.

 

اگر در جریان باشید این روزها بازار اخبار مربوط به نسل بعدی گوشی‌های هوشمند دو کمپانی سامسونگ و اچ‌تی‌سی داغ است و حال ما می‌خواهیم بگوییم که این کمپانی‌ها در بازار تنها نیستند و شرکت‌های چینی نظیر شیائومی و میزو با تولید گوش‌های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت هر لحظه در کمین نشسته‌اند تا بازار را از دستشان بگیرند.

در تصویر زیر می‌توانید پرچم‌دار بعدی میزو MX5 را ببینید که قرار است همه معادلات را عوض کند. این تصویر بر اساس شایعات و مشخصات احتمالی این گوشی طراحی شده است.

 

Meizu MX5 concept

 

MX5 با طراحی زیبای خود می‌تواند در دل هر مشتری‌ای جا باز کند. نمایشگر بدون حاشیه از دو طرف و گوشه‌های محنی و قرار گرفتن دکمه پاور در پشت دستگاه شکل و شمایل زیبایی به این گوشی داده‌اند.

از مشخصات احتمالی MX5 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پردازنده هشت هسته‌ای

4 گیگابایت حافظه رم

64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی

دوربین پشتی دارای رزولوشن 22 مگاپیکسل مجهز به سنسور Exmor RS IMX239 سونی و دوربین سلفی 5مگاپیکسل

باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت

بلندگوهای استریو

پشتیبانی از دو سیم کارت و ضخامت 6.4 میلی‌متر

در نهایت باید یادآوری کرد که هم این تصویر و هم این مشخصات گفته شده، همه بر اساس شینده‌ها و شایعات هستند و باید منتظر ماند و دید تا چه اندازه واقعیت دارند.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.