امروز:31 فروردین 1403

شایعه: گلکسی S6 و ال جی G4 دوربین‌ دوگانه خواهند داشت

وب سایت کره‌ای inews24 شایعات جدیدی در رابطه با گلکسی S6 و ال جی G4 را در فضای وب پخش کرده است که شایعات قبلی را زیر سوال می‌برد. این وب سایت مدعی شده است که دو تلفن هوشمند گلکسی S6 سامسونگ و ال جی G4 به دوربین‌های دوگانه مجهز خواهند شد.

پیش از این شایعات زیادی در مورد پرچمدارهای بعدی LG و samsung منتشر شده‌اند و تصاویری هم از آن‌ها فاش شده است. و ما در تصاویر لو رفته از گلکسی S6 دوربین دوگانه‌ای ندیدیم، پس یا خبر inews24 غلط است و یا تصاویر و شایعات قبلی. این وبسایت کره‌ای مدعی شده که منابع موثقی برای این خبر خود دارد. البته تاکنون تصاویر زیادی از LG G4 منتشر نشده و نمی‌توان در مورد این گوشی قضاوتی کرد.

 

Samsung Galaxy S6 To Come With A Dual Camera Setup? LG G4 Also?

 

 

در کنار این شایعه، شایعه‌ای وجود دارد که کمی مسئله را پیچیده می‌کند، چرا که گویی قرار است HTC در پرچمداری بعدی خود یعنی One M9 به سمت دوربین‌های تکی بازگردد و از یک سنسور 20 مگاپیکسلی توشیبا استفاده کند. حال که بر اساس این شایعه HTC از اقدام خود پشیمان شده چه دلیلی دارد سامسونگ و ال جی این اشتباه را تکرار کنند؟؟

دوربین‌های دوگانه امکان ثبت تصاویر با دقت و عمق بیشری را فراهم می‌کنند و امکان تغییر فوکوس پس از گرفتن عکس را دارند.

نظر شما چیست؟ آیا تجربه کار با دوربین‌های دوگنه را داشته‌اید؟ نظرتان را به ما بگویید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.