امروز:10 فروردین 1403

معرفی افزونه: استفاده از دراپ باکس در جیمیل با افزونه ی Dropbox for gmail

دراپ باکس برای این که برای کاربران جیمیل به راحتی بتوانند از دراپ باکس در ایمیل های خود استفاده کنند. با این کار کاربرانی که از دراپ باکس استفاده می کردند و شاید می خواستند به گوگل درایو روی بیاورند از کار خود پشیمان شوند و یا کسانی که گوگل درایوشان به انتها رسیده و نمی خواهد پولی بابت آن بدهند از دراپ باکس استفاده کنند. با آریامونز همراه باشید و به آخرین اخبار تکنولوژی و آموزش های روز دسترسی داشته باشید.

دراپ باکس با تازگی اقدام به انتشار افزونه ای برای کروم کرده است که با استفاده از آن می توانند کاربران جیمیل فایل های خود را از روی دراپ باکس به ایمیل اضافه کنند.

برای استفاده از این قابلیت دراپ باکس می توانید ابتدا این افزونه را از این لینک دانلود کنید. بعد از نصب Dropbox for gmail دکمه ی ویژه ی این افزونه در پایین بخش ارسالی جیمیل خواهید دید. پس از کلیک بر روی آن به دراپ باکس منتقل شده و فایل خود را انتخاب می کنید. به همین راحتی لینک فایل شما به ایمیل شما اضافه می شود.

این افزونه فعلا برای کروم و در نسخه ی بتا عرضه شده است و هنوز خبری از عرضه ی این افزونه برای موزیلا نمی باشد.با آریامونز همراه باشید.