امروز:6 اردیبهشت 1403

سرویس RapidShare تعطیل می شود

سرویس اشتراک گذاری رپید شیر سرویس با سابقه و قدیمی است و یکی از برترین سایت های اشتراگ گذاری فایل می باشد که بر اساس تصمیم مدیریت این سرویس قرار است که تعطیل شود. زمانی که طی بیانیه در این زمینه بیان شده است 31 مارس 2015 می باشد. با آریامونز همراه باشید.

سرویس RapidShare یگی از بزرگترین سایت های اشتراک گذاری فایل می باشد که طی بیانیه ای  اعلام شد که این شرکت کار خود را پایان خواهد داد. زمان تعطیلی این سرویس 31 مارس برابر با 11 فروردین 94 است. باید این نکته را اضافه شود که این شرکت هیچ دلیلی برای این کار در این اطلاعیه اعلام نکرده است.

Screen-Shot-2015-02-11-at-2.02.53-am

این سرویس اشتراک گذاری فایل از سال 2002 شروع به کار کرد و باید گفت این شرکت چنان بزرگ شد که در زمان هایی RapidShare اعلام می کرد که 10 پتابایت را بر روی سرور های خود میزبانی می کند. باید این نکته را اضافه کنم شاید شما برای بار اول است پتا بایت را می شنوید یک پتابایت برابر با ۱۰۲۴ ترابایت می باشد.

در این اطلاعیه که برای تعطیلی این سرویس می باشد اعلام شده است که تمام فایل ها از تایخ 31 مارس پاک خواهد شد و دیگر قابل دسترسی نخواهد بود و از کاربران خواسته شده است که تا آن تاریخ فایل مهم خود را از روی سرور دانلود کنند.

اشتراک گذاری