امروز:10 اردیبهشت 1403

مشخصات اکسپریا Z4 با بنچمارک گیگ بنچ تایید شد;پردازنده ی اسنپدراگون 810 و رم 3 گیگ

همانطور که در مطالب گذشته ی آریامونز می دانید سونی تصمیم گرفته است که در سال فقط یک پرچم دار روانه ی بازار کند و می دانید که طبق اطلاعات گذشته این شرکت حضور پر رنگی در نمایشگاه MWC 2015 نخواهد داشت. همچنین تصاویری از اکپسریا Z4 پرچم دار بعدی سونی مشاهده کردید. اما در جدیدترین اطلاعات بنچ مارک این اکسپریا ضد 4 از گیگ بنچ به بیرون درز کرده است. با اخبار تکنولوژی آریامونز همراه باشید.

طبق بنچ مارک گیگ بنچ پرچم دار جدید سونی، اکسپریا Z4، با پردازنده ی معروف و مشکل ساز اسنپدراگون 810 وارد بازار خواهد شد.. پردازنده ی اسنپدراگون 810 مورد تست قرار گرفته دارای فرکانس کاری 1.55 گیگاهرتز بوده است در صورتی که در معماری این پردازنده توان کاری بیشتری می توان از آن به دست آورد.

طبق این بنچمارک در لحظه ی تست این  گوشی دارای اندروید 5.02 بوده است و رم این گوشی یک رم 3 گیگی گزارش شده است.البته در گزارش های قبل گفته شده بود که این پرچم دار با رم 4 گیگ روانه ی بازار خواهد شد

پردازنده ی گرافیکی این گوشی، Aderno 430 می باشد. این گرافیک تا 30 درصد بهتر از گرافیک قبلی کار می کند.

z4

یک مشکل بزرگ گیگ بنچ ثبت بنچمارک گرافیکی یک وسیله می باشد و اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش و رزولوشن آنها در اختیار قرار نمی دهد. اما بر اساس شایعات که به گوشی رسیده است این گوشی در دو مدل 1080p و QHD عرضه خواهد شد. در مورد دوربین این گوشی نیز اطلاعاتی از گیگ بنچ نمی توان به دست آورد اما گزارش های حاکی از آن است که این گوشی از یک دوربین 21 مگاپیکسلی IMX230 را درون خود جای داده است.

این گوشی در اندونزی و ژاپن مجوز های FCC را دریافت کرده است و با تمام این وجود می توان به آماده بودن آن رسید اما بنا به سیاست جدید سونی ممکن است این گوشی در اواسط تابستان 94 معرفی شود و یا ممکن است این گوشی در بارسلون معرفی شود و پرچم دار بعدی در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شود. به هر حال باید صبر کرد و منتظر نمایشگاه بارسلون بود.

آریامونز این نمایشگاه را به صورت کامل تحت پوشش خبری خود خواهد داشت و وبلاگ نویسی های زنده از معرفی محصولات این نمایشگاه در سایت آریامونز انجام خواهد گرفت.