امروز:31 فروردین 1403

راهنمای خرید بهترین تبلت های 2015 موجود در بازار

تبلت یکی از وسایلی است که زمانی وجود نداشت و اصلا کسی نیاز به آن را احساس نمی کرد اما با به وجود آمدن آن نیاز به آن هر روز بیش از پیش احساس شد. جالب این است که در اوایل ارائه ی آن، علاقه مندی به آن معلوم نبود اما اینک می دانیم که تبلت ها یکی از بهترین گجت هایی است که می توان برای کار های مختلف با صفحه نمایش های بسیار بزرگتر از گوشی ها از آن ها استفاده کرد. امروز ما در گروه آریامونز قصد داریم بهتری تبلت های بازار را به شما معرفی کنیم. البته در گذشته مقالاتی پیرامون معرفی بهتری فبلت های بازار ارائه شد که در صورت علاقه مندی می توانید ان ها را نیز مطالعه کنید. با آریامونز همراه باشید.

1- iPad Air 2 اولین تبلت از لیست بهترین تبلت ها

آیپد ایر 2 بهترین تبلت اپل می باشد و آخرین تبلتی است که معرفی شده است. این تبلت که قدرتمند تر از قبل است اینک به تاچ ایدی اپل نیز مزین شده است. این تبلت که معرف حضور همگان می باشد دارای سیستم عامل iOS می باشد. از ویژگی های آن می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی با تکنولوژی آلترا پیکسل اشاره کرد. پردازنده ی این تبلت نیز A8x می باشد. پردانده ی این تبلت یک پردازنده ی 3 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی است.

ipad air 2

2- Google Nexus 9 دومین تبلت از لیست بهترین تبلت ها

جایگاه تبلت دوم از لیست بهترین تبلت های بازار به حق نصیب Google Nexus 9 می باشد. این تبلت یک تبلت 8.9 اینچی است که با پردازنده ی تگرا کی وان به حق یکی از بهترین تبلت ها را رقم می زند. در ادامه ی این محصول یکی از بهتری تبلت ها از نظر پشتیبانی است که گوگل هر چه سریعتر اپدیت های جدید اندروید را برای آن منتشر خواهد کرد. این تبلت دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد. این تبلت همچنین از  ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لنز f/2.4، دوربین ۱.۶ مگاپیکسلی در جلو و یک باتری ۶٫۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

Nexus-Family

3- Nvidia Shield Tablet سومین تبلت از لیست بهترین تبلت ها

سومین تبلت یک تبلت 8 اینچی است و مانند نکسوس گوگل از یک پردازنده ی تگرا کی وان استفاده می کند. نمایشگر این تبلت 8 اینچی دارای رزولوشن فول اچ‌دی یا ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و از نوع IPS LCD می باشد. رم این تبلت یک رم 2 گیگ می باشد و دوربین های این تبلت دو دوربیت 5 مگاپیکسلی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول بررسی تبلت شیلد انویدیا را بخوانید.

shield

4- Amazon Fire HDX 8.9 چهارمین تبلت از لیست بهترین تبلت ها

این تبلت یک تبلت 8.9 اینچی است و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ را دارا می باشد. پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ بهره می‌برد که با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 420 مجتمع شده است..در بخش حافظه این تبلت دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که البته دو نسخه ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی آن هم موجود خواهد بود.دوربین این تبلت نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است.

KindleFireHDX89Horizontal

5- Samsung Galaxy Tab S پنجمین تبلت از لیست بهترین تبلت ها

تبلت پنجم از بهترین تبلت ها  Samsung Galaxy Tab S می باشد و این تبلت یک تبلت 8.4 اینچی است. رزولوشن این تبلت 1600 در 2500 می باشد و تراکم پیکسلی این تبلت که از نوع سوپر امولد است 359 می باشد. این تبلت در دو پردازنده ی Snapdragon 800 (LTE model) و Exynos 5 Octa وارد بازار شده است. رم این تبلت 3 گیگابایت می باشد.دوربین اصلی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و دوربین فرعی آن نیز یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی است.

Samsung-Galaxy-Tab-S-8.4-Review-002

6- Microsoft Surface Pro 3 ششمین تبلت از لیست بهترین تبلت ها

ششمین تبلت از لیست بهترین تبلت ها سرفیس پرو 3 مایکروسافت که برخلاف 4 تبلت قبل از ویندوز بهره می برد. این تبلت یک تبلت 12 اینچی است.  رزولوشن صفحه نمایش این تبلت  فراتز از HD است و در اصل این رزولوشن 1440×2160 پیکسل می باشد. پردازنده ی این تبلت نیز پردازنده های قدرتمند  Core i3، Core i5 و Core i7 می باشد که شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

surface3-gsm (3)

 

شما کدام را انتخاب می کنید؟ کدام برای شما بهتر است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.