امروز:8 اردیبهشت 1403

معرفی بهترین سرخ کن های بدون روغن زیر 10 میلیون تومان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت لوازم خانگی، محصولاتی با کیفیت و عملکرد بهتر تولید و روانه بازار شده‌اند. یکی از این محصولات، سرخ کن بدون روغن است که از فروش و محبوبیت بالایی برخودار است و برندهای بسیاری اقدام به تولید آن کرده‌اند.

سرخ کن تا 10 میلیون چی بخرم؟

اگر به قصد خرید سرخ کن به بازار لوازم خانگی مراجعه کرده باشید با برندها، قیمت‌ها و مشخصات متفاوتی روبرو شده‌اید که انتخاب و خرید را برای شما دشوار کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند مدل از سرخ ‌کن‌های بازار که زیر 10 میلیون قیمت دارند، آشنا شوید.

سرخ کن نینجا

سرخ کن بدون روغن نینجا یکی از محصولات پرفروش و باکیفیت بازار است که در کشور آمریکا تولید و روانه بازار می‌شود. بنا به نظر بسیاری از فروشندگان قیمت سرخ کن نینجا باعث محبوبیت بیشتر این مارک شده است. در بین مدل‌های معمولی و دوقلو از این برند، دو مدل AF100 و AF160 در محدوده قیمت زیر 10 میلیون هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید.

مشخصات سرخ کن نینجا AF100

سرخ کن نینجا AF100 دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است و نیاز به فضای زیادی برای استفاده و استقرار ندارد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک و استیل ساخته شده و ظرفیت آن 3.8 لیتر است. همچنین قدرت این دستگاه 1550 وات و مجهز به سیستم کانوکشن است که در سریع‌ترین زمان، غذای شما را تهیه و آماده سرو می‌کند. همچنین سرخ کن نینجا AF100 دارای 4 برنامه پخت پیش فرض برای سرخ کردن بدون روغن، تفت دادن، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات است. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به پنل دیجیتالی آن اشاره کرد.

مشخصات سرخ کن نینجا AF160

سرخ کن نینجا AF160 یکی دیگر از سرخ کن‌های نینجاست که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است. بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی برخودار است. ظرفیت این محصول 5.2 لیتر و دارای 6 برنامه پیش فرض پخت برای سرخ کردن بدون روغن، کبابی کردن، پخت و پز، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات است. همچنین قدرت این سرخ کن 1750 وات و مجهز به صفحه تنظیمات دیجیتالی است که استفاده از این محصول را آسان‌تر کرده است.

سرخ کن باریتون

سرخ کن باریتون یکی از محصولات برند حرفه‌ای و خوش ساخت برند کانادایی باریتون است. باریتون 3 مدل سرخ کن را تولید و روانه بازار کرده است که در این بین دو مدل BAF-818008 و BAF-55158GWS را با بودجه زیر 10 میلیون می‌توانید خریداری کنید.

سرخ کن باریتون BAF-55158GWS

سرخ کن باریتون مدل BAF-55158GWS دارای طراحی خاص و جذاب است. بدنه این محصول از جنس استیل و پلاستیک تهیه شده و در برابر حرارت مقاومت قابل قبولی دارد. ظرفیت این محصول 5.5 لیتر و قدرت آن 1500 وات است. همچنین سرخ کن 5.5 لیتری باریتون دارای 8 برنامه پیش فرض و پنل تنظیمات دیجیتالی است که کار با این محصول را آسان کرده است.

سرخ کن باریتون BAF-818008

سرخ کن باریتون مدل BAF-818008 یکی دیگر از سرخ کن‌های باریتون است که با طراحی حرفه‌ای خود، نظر هر مخطبی را به خود جلب می‌کند. جنس بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته و در برابر ضربه، خط و خش از مقاومت قابل قبولی برخودار است. قدرت این دستگاه 1800 وات است و به راحتی هر نوع ماده غذایی را طبخ و آماده سرو می‌کند. ظرفیت این محصول 8 لیتر و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به 8 برنامه پخت پیش فرض و صفحه تنظیمات دیجیتالی اشاره کرد. همچنین این محصول را در دو طرح درب معمولی و درب جلو شیشه‌ای می‌توانید تهیه کنید.

سرخ کن نوتریکوک

سرخ کن نوتریکوک یکی از محصولات آمریکایی موجود در بازار لوازم خانگی است که از کیفیت، عملکرد و قیمت مناسبی برخودار است. دو مدل سرخ کن نوتریکوک را با قیمت زیر 10 میلیون می‌توانید انتخاب و خریداری کنید که در ادامه به شرح این سه سرخ کن از برند نوتریکوک خواهیم پرداخت.

سرخ کن نوتریکوک AF205K

سرخ کن نوتریکوک AF205K از طراحی و ابعاد مناسبی برخوردار است و برای استقرار نیاز به فضای زیادی ندارد. جنس بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک فشرده و استیل ساخته شده و در برابر حرارت و ضربه، مقاومت قابل قبولی دارد. ظرفیت این محصول 5.5 لیتر و قدرت آن 1700 وات است. همچنین سرخ کن نوتریکوک AF205K دارای پنل تنظیمات دیجیتالی و 10 برنامه پخت پیش فرض است که آشپزی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

سرخ کن نوتریکوک AF357

سرخ کن نوتریکوک AF357 یکی دیگر از سرخ کن‌های برند آمریکایی نوتریکوک است که از قیمت و طراحی مناسبی برخودار است. بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و دارای درب جلو شیشه‌ای است که این امکان را به شما می‌دهد که در هر لحظه فرآیند پخت را مشاهده کنید. ظرفیت این محصول 8.5 لیتر و قدرت آن 2400 وات است. همچنین  این سرخ کن دارای 11 برنامه پخت پیش فرض است که از طریق پنل تنظیمات دیجیتالی، می‌توانید دستگاه را تنظیم و یا برنامه پخت پیش فرض را انتخاب و اجرا کنید.

جمع بندی؛ سرخ کن چی بخرم؟

برای خرید سرخ کن با بودجه 10 میلیون، می‌توانید از برند نینجا، باریتون و نوتریکوک انتخاب و خرید کنید. به یاد داشته باشید که در حین انتخاب سرخ کن به برند سازنده، ظرفیت و قدرت دستگاه دقت کنید. 

اشتراک گذاری