امروز:8 اردیبهشت 1403

پیش‌سفارش‌های Apple Vision Pro اکنون باز است

هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار اپل، Vision Pro، اکنون برای پیش‌سفارش در ایالات متحده از طریق وب‌سایت این شرکت و تمامی فروشگاه‌های آن در سراسر کشور در دسترس است. خریداران علاقه‌مند ممکن است توجه داشته باشند که هنگام پیش‌سفارش باید صورت خود را با آیفون یا آی‌پد با استفاده از Face ID اسکن کنند تا مطمئن شوند که باند دقیقی دارند. این شرکت Vision Pro را با یک سیستم ماژولار طراحی کرده است تا کاربران بتوانند آن را به گونه‌ای سفارشی کنند که کاملاً متناسب با آن‌ها باشد – در نهایت، حداقل 3499 دلار برای نسخه با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به آنها تعلق می‌گیرد. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید (و چه کسی نیاز ندارد؟)، هزینه آن 3699 دلار با 512 گیگابایت حافظه و 3899 دلار با 1 ترابایت خواهد بود.
افرادی که نیاز به تصحیح بینایی دارند همچنین می‌توانند هنگام پیش‌سفارش، درج‌های اپتیکال زایس را اضافه کنند تا دیگر نیازی به استفاده از عینک خود در داخل هدست نداشته باشند. آنها می توانند درج های خواننده را با قیمت 99 دلار و درج های نسخه را با قیمت 149 دلار دریافت کنند، اگرچه باید نسخه رسمی به روز شده را همراه با سفارش خود ارائه دهند تا بتوانند آنها را خریداری کنند.

برای خرید لوازم جانبی بیشتر آماده باشید: کیف مسافرتی، بسته های باتری اضافی و مهر و موم های سبک اضافی، هر کدام 199 دلار برای شما هزینه خواهند داشت. نگهدارنده باتری بلکین همچنین به شما این امکان را می دهد که آن دستگاه را روی شلوار خود ببندید یا آن را با بند متقاطع بپوشید.

هدست واقعیت ترکیبی این شرکت از سیستم عامل visionOS پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند از طریق ژست‌های حرکتی با چشم و دست یا با دستورات صوتی از طریق سیری آن را کنترل کنند. اپل هنگام معرفی رسمی دستگاه تاکید زیادی بر ویژگی‌های سرگرمی خود داشت و گفت که از بیش از یک میلیون برنامه از اکوسیستم‌های iOS و iPadOS به همراه برنامه‌هایی که مخصوص پلتفرم خود ساخته شده‌اند پشتیبانی می‌کند.

برخی از سرویس‌های محبوب مانند نتفلیکس، یوتیوب و اسپاتیفای در زمان راه‌اندازی برای دانلود در دسترس نخواهند بود، اما کاربران اولیه همچنان به تعدادی از برنامه‌های سرگرمی از جمله Disney+، Max، Amazon Prime Video و Paramount+ دسترسی خواهند داشت. کاربران می‌توانند برنامه‌های خود را در هر مکانی در یک محیط سه‌بعدی قرار دهند و در مورد دیزنی پلاس، می‌توانند نمایش‌ها را در پس‌زمینه‌ای فراگیر خاص مانند برج Avengers تماشا کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از طریق هدست به Mac خود دسترسی داشته باشند، بنابراین می‌توانند به جای آن کار کنند یا همان کاری را که معمولاً روی لپ‌تاپ انجام می‌دهند، روی یک دستگاه واقعیت ترکیبی انجام دهند. اپل ویژن پرو از 2 فوریه عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری