امروز:8 اردیبهشت 1403

مانیتور 27 اینچی سامسونگ هوشمند M8 در حال حاضر ارزان تر از همیشه است

بسیاری از دارندگان رایانه های شخصی تعجب می کنند که چه زمانی ممکن است بهترین زمان برای ارتقاء بخش هایی از تنظیمات خود باشد که احتمالاً کمی طولانی شده اند. پاسخ به آن نسبتاً ساده است: هر زمان که فروش خوبی وجود داشته باشد. تعدادی از مانیتورهای سامسونگ در حال حاضر تا 33 درصد در آمازون تخفیف دارند. از جمله آنها می توان به مانیتور هوشمند 27 اینچی سامسونگ M8 اشاره کرد که به 480 دلار کاهش یافته است. این 26 درصد از قیمت معمولی تخفیف دارد.

M8 می تواند به عنوان یک تلویزیون استریم 4K دو برابر شود، زیرا از برنامه هایی مانند Netflix، Prime Video و Disney+ پشتیبانی می کند. از طریق Samsung TV Plus، می‌توانید به مجموعه‌ای از برنامه‌های زنده رایگان و بر اساس تقاضا دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید بازی‌هایی مانند Xbox Cloud Gaming و NVIDIA GeForce Now را استریم کنید. به لطف نرخ تازه سازی 60 هرتز، آنها نیز باید نسبتاً روان کار کنند.

البته برای بهره وری نیز می توانید از مانیتور هوشمند M8 استفاده کنید. برای کارهایی مانند مرور وب و ویرایش اسناد، حتی نیازی به اتصال رایانه شخصی نخواهید داشت. M8 به لطف ویژگی DeX گزینه هایی برای اتصال به رایانه شخصی دیگر از راه دور، دسترسی به مجموعه Microsoft Office 365 و حتی استفاده از حالت دسکتاپ دستگاه های تلفن همراه سامسونگ ارائه می دهد. یک دوربین داخلی برای تماس های ویدیویی نیز وجود دارد. علاوه بر این، می توانید از M8 برای کنترل دستگاه های مختلف خانه هوشمند استفاده کنید.

اگر به همه آن زنگ ها و سوت ها نیاز ندارید و فقط به دنبال یک مانیتور محکم هستید که بتواند کار را با بودجه کمتری انجام دهد، یک مدل 22 اینچی 1080p ممکن است این کار را انجام دهد. یک مانیتور سری T350 با یک سوم کاهش به 100 دلار رسیده است که تقریباً یک رکورد پایین برای آن مدل است.

این گوشی دارای نرخ تازه سازی مناسب 75 هرتز و پنل IPS است که سامسونگ ادعا می کند از طیف گسترده ای از زوایای دید پشتیبانی می کند. اگر یک CPU سازگار با AMD داشته باشید، FreeSync به کاهش پارگی صفحه کمک می کند، در حالی که زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه برای بازی خیلی بد نیست.

اشتراک گذاری