امروز:10 فروردین 1403

اچ تی سی وان M9 علاوه بر اندورید، نسخه ویندوزی هم دارد

همه چشم به راه کنفرانس موبایل بارسلون هستند. سامسونگ گلکسی S6 و ال جی از G4 و اچ تی سی از وان M9 را معرفی خواهند کرد. پس بی جهت نیست که شایعات مبنی بر این گوشی ها هر روز شکل و شمایل جدید به خود پیدا کنند. حال نوبت اچ تی سی شده. بنابر شنیده ها  HTC One M9 علاوه بر سیستم عامل اندروید، نسخه ای مبتنی بر ویندوز10 هم خواهد داشت.

اچ تی سی در MWC تنها نسخه اندرویدی HTC One M9 را معرفی خواهد کرد اما بر اساس شایعاتی که اخیرا از توییتر upleaks به دست رسیده اند کمپانی اچ تی سی نسخه ویندوز 10 ای از سری جدید گوشی خود را هم تولید خواهد کرد.
اچ تی سی پیش از این همین کار را در مورد HTC One M8 کرده بود و نسخه مجهز به ویندوزفون8 این گوشی چند ماه پس از نسخه اندرویدی آن معرفی شد.

 

بر اساس شایعات، نسخه‌ی ویندوزی HTC One M9 با نام رمز Hima W شناخته می‌شود. ظاهرا این گوشی از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی و قطعات هیچ‌تفاوتی با نسخه اندرویدی HTC One M9 ندارد و تنها به جای اندروید به ویندوز ۱۰ مجهز خواهد شد.

 

 

پیش‌تر نیز شایعه شده بود که ردموندی‌ها در تلاش هستند تا اچ‌تی‌سی را راضی کنند تا One M9 را به همراه  ویندوز ۱۰ تولید کند. همانطور که می دانید مهم‌ترین محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون، گوشی‌های سری لومیا هستند و مابقی کمپانی ها، علاقه‌‌ای به ارائه‌ی محصولات خود با سیستم‌عامل ویندوزفون نشان نمی‌دهند.

نسخه‌ی ویندوزی از HTC One M8 تنها در بازار امریکا و چند بازار محدود ارائه شد و هرگز به بازار آسیا و اروپا راه نیافت. حال باید منتظر ماند و دید شرایط برای Hima W چطور خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا نسخه ویندوزی این گوشی می تواند به واقع قوی تر از نسخه اندرویدی آن باشد؟

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.