امروز:9 اردیبهشت 1403

اپل iOS 8.2 را در کنار مک بوک جدید خود قبل از مارچ در مراسمی معرفی می کند

همانطور که می دانید اپل برای عرضه ی ios 8.2 زمان زیادی را تا به اینجا گذاشته است و نسخه های بتا ی زیادی از این سیستم عامل را در دستان توسعه دهندگان قرار داده است و دیروز نیز پنجمین نسخه ی بتا ی این سیستم عامل را در دسترس توسعه دهندگان قرار داد. اما انگونه که سایت  Boy Genius Report، خبر می دهد باید منتظر یک رویداد دیگر از جانب اپل برای معرفی این محصول و مک بوک ایر خود بپردازد.با آریامونز همراه باشید.

همانطور که عرض شد اپل پنجمین نسخه ی بتای ios 8.2 را در دسترس برنامه نویسان قرار داد. با این تعداد نسخه بتا باید منتظر اپل واچ و هماهنگ سازی ios 8.2 با آن باشیم و تمام این مشکلات و دیر شدن عرضه ی آن به همین موضوع مربوط می شود. در ios 8.1.3 نیز اپل هماهنگ سازی هایی با اپل واچ انجام داده است اما به هر حال این جای کار بسیاری برای هماهنگ سازی با اپل واچ وجود دارد.

سایت Boy Genius Report از یک رویداد اپلی خبر می دهد. که طی این رویداد ios 8.2 به همراه نسخه جدید MacBook Air رونمایی خواهند شد.زمانی که این سایت برای این رویداد در بیان کرده است قبل از ماه مارچ سال 2015 می باشد یعنی تقریبا اواسط اسفند سال 1393.

سایت Boy Genius Report در این مورد این گونه بیان می کند:

یکی از منابع آگاه به ما گفته است که اپل در نظر ندارد iOS 8.2 را تا قبل از ماه مارس ارائه کند با این حال پیش بینی می شود که این ورژن در قیاس با نسخه قبلی اش به مراتب بهتر شده و ایرادات آن را رفع کرده باشد و خبر خوش در رابطه با نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل پشتیبانی آن از ساعت هوشمند این کمپانی است.

در این مطلب همانطور که عرض شد قرار است که اپلی ها از مک بوک ایر خود پرده برداری کنند. همچنین در این مراسم اپل در نظر دارد که زمان عرضه ی اپل واچ خود را نیز اعلام کند.