امروز:10 فروردین 1403

لومیا 835 نازکتر خواهد شد

چند هفته ای است که هر روز خبرهای جدید از مایکروسافت به بیرون درز می کنند و شایعات جدید حول محصولات این شرکت شکل می گیرند. حال شایعه ی جدیدی زاده شده است که می گوید مایکروسافت می خواهد لومیا 830 را رژیم بدهد! و نسخه ی نازکتری از آن را روانه بازار کند.

زادگاه این شایعه شبکه اجتماعی ردیت است که البته بلافاصله بعد از انتشار، حذف شد. شخصی که این خبر را منتشر کرده بود گفته است، این گوشی کاملا شبیه لومیا 830 نوکیا است و فقط مقداری نازکتر شده است. شکل ظاهری دوربین آن نیز که در یک حلقه ی مشکی رنگ است تغییر نکرده و همان نسخه puerview می باشد.

انتظار می رود این گوشی مجهز به ویندوز 10 باشد و همچنین با اینکه نسخ ای بهینه شده از مدل قبلی است اما به گفته منتشر کننده این خبر نام این گوشی همان لومیا835 خواهد ماند. البته مایکروسافت سعی دارد تا تغییراتی در شیوه ی نام گذاری عددی که قبلا توسط نوکیا انتخاب شده بود، ایجاد کند. با این نام گذاری جدید رده بندی گوشی ها از پایین رده تا میان رده و پرچمدار به شکل واضح تری مشخص شود.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.