امروز:13 اردیبهشت 1403

اکسپریا Z4 به احتمال زیاد در اواسط تابستان معرفی خواهد شد

همانگونه که می دانید سونی در سال 2 پرچم دار معرفی می کند و هر پرچم دار عمری شش ماهه دارد. در صورتی که بسیاری از کمپانی های دیگر در سال فقط یک پرچم دار معرفی میکنند. اما خبر های جدید حاکی از آن است که سونی قرار است رویه ی خود در عرضه ی دو پرچم دار در سال را عوض کند و  فقط یک پرچم دار در سال معرفی کند. بنابراین نباید منتظر اکسپریا Z4  در MWC 2015 بارسلون باشیم. با آریامونز همراه باشید.

سونی بر طبق رسم خود هر سال 2 پرچم دار معرفی می کند در حالی که شرکت های دیگر در سال فقط یک پرچم دار معرفی می کنند. اما این شرکت در حال تغییر این رسم است و قرار است از این به بعد فقط یک پرچم دار در سال توسط سونی معرفی شود. مدیر شاخه ی تایوان سونی می گوید:

استراتژی فعلی ما بر این مساله متمرکز است که چگونه چرخه‌ی عمر محصول را افزایش دهیم که به این منظور روی ارائه‌ی محتوای بیشتر موبایل و نیز رنگ‌بندی‌های جدید برای دستگاه‌ها کار خواهیم کرد.

 

سونی که همیشه هر شش ماه یکبار پرچم دار خود را معرفی می کرد اکسپریا Z4 خود را در نمایشگاه MWC 2015 معرفی نمی کند و باید منتظر این پرچم دار تا اواسط تابستان باشیم. این اطلاعات را منابع نزدیک به سونی نیز تایید کرده اند.

دلایلی را که می توان برای این کار برشمرد به دو مورد می رسد. دلیل اول این که سونی بر طبق گزارش رویترز با مشکلات زیادی در بخش موبایل رو به رو است تا اندازه ای که آمادگی فروش این بخش را نیز دارد. همچنین رویترز به آماده بودن سونی به اخراج تعدادی از کارمندانش اشاره کرد. با توجه به این می توان تصور کرد که با تعداد کارمند کمتر به راحتی می توان یک پرچم دار را در سال معرفی کرد. دلیل دیگری که می توان برای این کار بر شمرد فروش نه چندان خوب اکسپریا Z3 می باشید.

به هر حال باید منتظر MWC 2015 بارسلون باشیم تا از صدق این اخبار با خبر شویم.