امروز:31 فروردین 1403

لنوو فب پلاس ؛ فبلتی 6.8 اینچی با پردازنده ی اسنپدراگون 615

چندی پیش خبر ها و تصاویری از گوشی جدید 6.8 اینچی لنوو منتشر شد. در ان گزارش ها آژانس  TENNA  در حال بررسی مجوز این گوشی یا فبلت بود. به هر حال این گوشی که ما ان را با صفحه نمایش 6.8 اینچی می شناختیم اینک لنوو فب پلاس (lenovo Phab plus) شناخته می شود. این گوشی به صورت رسمی اینک معرفی شده است . این گوشی در حاضر در چین و با اپراتور های چین موبایل، چین تلکام . چنی یونیکام عرضه می شود. قیمت این فبلت، 406 دلار خواهد بود. با آریامونز همراه باشید.

لنوو فب پلاس (lenovo Phab plus) فبلت جدید لنوو می باشد. این گوشی در حال حاضر معرفی شده است و به نظر نباید به این زودی منتظر حضور آن در بازار جهانی باشیم و لنوو هم از این مورد سخنی نگفته است.

لنوو فب پلاس (lenovo Phab plus) یک گوشی 6.8 اینچی است که به رزولوشن  1080x 1920 پیکسل مجهز است. با این رزولوشن شما به راحتی می توانید تراکم پیکسلی این گوشی را محاسبه کنید. تراکم پیکسلی این گوشی 324 می باشد. پردازنده ای که در دل این گوشی قرا دارد یک پردازنده ی اسنپدراگون 615 می باشد. این پردازنده یک پردازنده ی 64 بیتی بوده ککه به 8 هسته ی 1.5 گیگاهرتز مجهز است. پردازنده ی گرافیکی این پردازنده نیز ادرنو 405 می باشد. در کنار این پردازنده لنوو برای  لنوو فب پلاس (lenovo Phab plus) از یک رم 2 گیگابایت نیز استفاده کرده است. همچنین حافظه ی داخلی این گوشی نیز 32 گیگابایت می باشد. دوربینی که بر روی لنوو فب پلاس (lenovo Phab plus) قرار گرفته است یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی ان می باشد. سیستم عامل این فبلت نیز اندروید 5 می باشد. همچنین بر روی این گوشی تکنولوژی دالبی قرار گرفته است که صدای شفاف تری ار برای کاربر به ارمغان می آورد. باتری این گوشی نیز یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

این گوشی یک گوشی 220 گرمی بوده و ضخامت 7.6 میلیمتر را دارا می باشد. نظر شما در مورد این فبلت چیست؟