امروز:1 اردیبهشت 1403

هوآوی یک ساعت هوشمند با هدفون های بی سیم داخلی معرفی کرد

همانطور که هدفون های بی سیم می توانند راحت باشند، معمولاً باید یک کیف برای ذخیره و شارژ آن ها حمل کنید. آیا ترجیح نمی دهید جیبتان را آزاد کنید؟ هواوی اینطور فکر می کند. همانطور که The Register اشاره می کند، برند چینی ساعت هوشمند Watch Buds را به نمایش گذاشته است که شامل هدفون هایی است که زیر صفحه آن شارژ می کنید. جزئیات رسمی باید منتظر بمانند زیرا این شرکت یک رویداد راه اندازی زمستانی مصرف کننده را که برای امروز برنامه ریزی شده بود به تعویق انداخته است، اما در حال حاضر سرنخ هایی در مورد نحوه عملکرد این طراحی عجیب و غریب وجود دارد.

هوآوی سنترال عکس‌هایی را به دست آورده است که نشان می‌دهند هدفون‌های هدفون به قسمت زیر صفحه می‌چسبند و زمانی که ساعت بسته می‌شوند در قسمت‌هایی قرار می‌گیرند. طراحی شبیه به سری Watch GT است که با بدنه فولادی و بند چرمی کامل شده است و ظاهراً هارمونی او اس داخلی هوآوی را اجرا می کند. در حالی که مشخصات در دسترس نیست، تعجب آور نخواهد بود اگر یک باتری بزرگ وجود داشته باشد، زمانی که ساعت باید هم خودش و هم جوانه ها را تغذیه کند.

در همین حال، یک ویدیوی عملی اولیه از QSQTechnology نشان می دهد که هدفون ها از طریق آهنربا به ساعت متصل می شوند. طراحی جوانه ها غیرقابل توجه است و به نظر راحت نمی رسد – این بیش از هر چیزی در مورد راحتی است.

مشخص نیست که هوآوی چه زمانی به طور رسمی Watch Buds را معرفی خواهد کرد و همچنین مشخص نیست که کدام کشورها آنها را دریافت خواهند کرد. با توجه به وضعیت نامطلوب هواوی، قطعاً روی راه اندازی ایالات متحده حساب نمی کنیم. با این حال، اگر بازاری برای طراحی وجود داشته باشد، تعجب آور نخواهد بود. می‌توانید در پیاده‌روی بدون حمل چیزی فراتر از ساعت هوشمند خود به موسیقی گوش دهید، و هرگز نگران جا انداختن قاب شارژ نباشید.

اشتراک گذاری