امروز:7 اردیبهشت 1403

خالق جان ویک در حال نوشتن فیلمی بر اساس «سیفو» است.

درک کولستاد، خالق جان ویک، در حال کار بر روی یک بازی ویدیویی اقتباسی دیگر است. تازه از خبر نوشتن و تهیه‌کنندگی فیلم خیابان‌های خشم، معلوم شد که کولستاد همان وظایف را برای یک فیلم لایو اکشن بر اساس سیفو انجام می‌دهد.

طبق گزارش Deadline، کولستاد و شرکای او در شرکت رسانه ای Story Kitchen با توسعه دهنده و ناشر Sifu Sloclap همکاری کرده اند. بیت‌آم‌آپ زمانی که در ماه فوریه منتشر شد، موفقیت‌آمیز بود، زیرا طی سه هفته یک میلیون نسخه فروخت – علی‌رغم اینکه Elden Ring و Horizon Forbidden West تقریباً در همان زمان از راه رسیدند. چیزی که سیفو را از این پیمان متمایز می‌کند این است که هر بار که قهرمان داستان در تلاش برای انتقام می‌میرد، پیرتر می‌شوند اما دشمنانشان در همان سن باقی می‌مانند.

این قلاب به تنهایی امکانات جذاب زیادی را به فیلمنامه نویس می دهد. با توجه به تجربه‌اش با فرنچایز جان ویک و هیچ‌کس، جنبه‌ی یک در مقابل بسیاری از سیفو نیز در کوچه‌ی کولستاد قرار دارد. انگار همه اینها کافی نبود، کلستاد همچنین پشت سریال Splinter Cell نتفلیکس است، یک مجموعه انیمیشنی آینده که بر اساس بازی های یوبی سافت ساخته شده است.

اشتراک گذاری