امروز:31 فروردین 1403

اکنون جستجوهای گوگل زمینه و دیدگاه های بیشتری را برای داستان های خبری فراهم می کند

گوگل در حال حاضر زمینه ای در اطراف نتایج جستجو فراهم می کند تا به شما در درک اخبار کمک کند، و اکنون ابزارهای بیشتری را اضافه می کند تا مطمئن شود که تصویر وسیع تری را مشاهده می کنید. برای شروع، چرخ فلک چشم‌انداز جدیدی وجود دارد که نظرات کارشناسان، روزنامه‌نگاران و «صدای مرتبط دیگر» را برای یک موضوع خبری ارائه می‌کند. به عنوان مثال، ممکن است برداشت های بازیگران و منتقدان پس از اسکار را ببینید. Perspective به زودی در ایالات متحده برای کاربران انگلیسی در دسترس خواهد بود.

همچنین می توانید درباره نویسندگان پشت داستان های خبری اطلاعات بیشتری کسب کنید. ویژگی «درباره این نویسنده» که در داخل «درباره این نتیجه» قرار گرفته است، پیشینه سازندگان را نشان می‌دهد و استفاده از منابع قابل اعتماد را تشویق می‌کند. Google در حال انتشار اطلاعات نویسنده در سراسر جهان به زبان انگلیسی است و شما همچنین آن را در چرخ فلک چشم اندازها خواهید یافت.

این شرکت به طور همزمان برخی از ویژگی های موجود خود را ارتقا می دهد. “درباره این نتیجه” در روزهای آینده برای همه زبان های جستجو در دسترس خواهد بود. توصیه هایی برای داستان هایی که به سرعت در حال توسعه هستند به کاربران فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و ژاپنی نیز می رسد. و اگر آدرس وب یک سازمان را در جستجو قرار دهید، اکنون اطلاعات “درباره این صفحه” را به سمت بالا دریافت خواهید کرد. شما درک بهتری خواهید داشت که آیا سایت آن سازمان ارزش بازدید دارد یا خیر.

ویژگی‌های اضافی کمک می‌کند تا تلاش بزرگ‌تر Google برای مبارزه با اطلاعات نادرست و ارتقای سواد خبری از طریق آموزش، بررسی حقایق و اطلاعات تکمیلی انجام شود. در حالت ایده‌آل، جستجوگران هم به دنبال اطلاعات قابل اعتمادتر می‌گردند و هم از حباب‌های رسانه‌ای که سوگیری‌ها را تقویت می‌کنند فرار می‌کنند. مشخص نیست که افزوده‌ها در عمل تا چه حد به شما کمک می‌کنند (در نهایت این نیاز به میل به بررسی مجدد محتوا دارد)، و این اتهامات جانبداری علیه خود گوگل را دفع نخواهد کرد. با این حال، آنها ممکن است به ویژه برای دانش آموزانی که می خواهند کیفیت منابع خود را برای مقالات و مقالات تحقیقاتی تأیید کنند مفید باشند.

اشتراک گذاری