امروز:5 اردیبهشت 1403

نتفلیکس در حال آزمایش بازی های تلویزیونی است که می توانند از تلفن ها به عنوان کنترل کننده استفاده کنند

نتفلیکس ممکن است آزمایش بازی‌های تلویزیونی را بر اساس کد درون برنامه‌اش که استیو موزر توسعه‌دهنده با بلومبرگ به اشتراک گذاشته است، شروع کرده باشد (یا حداقل به دنبال شروع آن است). گزارش شده است که موزر کدهای مخفی مربوط به بازی‌هایی را که در تلویزیون پخش می‌شوند و همچنین کدهای اضافی را پیدا کرده است که نشان‌دهنده امکان استفاده از تلفن‌ها به عنوان کنترل‌کننده برای اجرای آن‌ها است. ظاهراً در یک خط از داخل برنامه آمده است: “یک بازی در تلویزیون شما برای بازی به یک کنترلر نیاز دارد. آیا می خواهید از این تلفن به عنوان یک کنترلر بازی استفاده کنید؟” موزر همچنین قبلاً نکاتی را پیدا کرده بود مبنی بر اینکه برنامه آتی این سرویس با پشتیبانی از تبلیغات ممکن است با مشاهده آفلاین همراه نباشد. معلوم شد که او در محل است.

این غول استریم تجربه بازی خود را در اندروید، آیفون و آیپد در سال 2021 راه اندازی کرد. به دلیل قوانین تعیین شده توسط اپل و گوگل، کاربران موبایل باید بازی ها را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنند. اما از آنجایی که هدف این بازی ها افزایش تعامل و حفظ کاربران است، می توان آن ها را از داخل برنامه نتفلیکس راه اندازی کرد و برای دسترسی به آن ها یک اشتراک فعال ضروری است. در برنامه Netflix برای تلویزیون، این بازی ها به طور قابل توجهی وجود ندارند.

باید دید که این شرکت چگونه قصد دارد بازی را روی تلویزیون ها پیاده سازی کند و آیا کاربران را نیز ملزم به دانلود بازی ها قبل از اجرای آنها می کند یا خیر. با این حال، مایک وردو، معاون توسعه بازی نتفلیکس، سال گذشته گفت که این شرکت “به طور جدی در حال بررسی یک پیشنهاد بازی های ابری” است و به دنبال راه اندازی بیش از بازی های معمولی برای تلویزیون است.

در حال حاضر، کاربران باید به آنچه در تلفن همراه موجود است بسنده کنند. در حال حاضر، کاتالوگ نتفلیکس حدود 55 عنوان در دسترس دارد، اگرچه در حال عرضه 40 بازی دیگر در طول سال 2023 است.

اشتراک گذاری