امروز:8 اردیبهشت 1403

فیلم لایو اکشن بازی Gears of War به نتفلیکس می آید

اقتباس‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی نتفلیکس اکنون شامل یکی از شناخته‌شده‌ترین فرنچایزهای ایکس باکس می‌شود. این سرویس استریم با توسعه دهنده سریال The Coalition همکاری می کند تا یک فیلم اکشن زنده Gears of War تولید کند. هیچ جزئیاتی درباره بازیگران، طرح داستان یا تاریخ اکران در دست نیست، اما نتفلیکس در حال نمایش انیمیشن بزرگسالان و امکان «داستان‌های بیشتر» است.

این سریال حول محور ملخ می چرخد، گونه ای تهاجمی که تمدن بشری را تقریباً نابود کرده است. سه گانه اصلی Gears of War بر روی کهنه سرباز گریزل مارکوس فنیکس متمرکز است، اما بازی ها و اسپین آف های جدیدتر روی پسرش JD، متحد همیشگی او، Baird و کیت که به سرباز شورشی تبدیل شده است، متمرکز شده است.

من
این محتوا به دلیل ترجیحات حریم خصوصی شما در دسترس نیست. تنظیمات خود را در اینجا به روز کنید، سپس صفحه را دوباره بارگیری کنید تا آن را ببینید.
زمان مناسب است The Coalition مدتی است که از بازی بعدی خود رونمایی نمی کند. تولیدات نتفلیکس راهی را به استودیوی تحت مالکیت مایکروسافت می‌دهد تا Gears of War را در کانون توجه قرار دهد، نه اینکه جرقه‌ای دوباره در میان گیمرهایی که خاطرات خوبی از اره‌های برقی پهپادهای Locust دارند، جلب کند. این نیز بخشی از پاسخ مایکروسافت به جاه طلبی های رو به رشد سونی در صفحه نمایش بزرگ است، که اکنون شامل نمایش های برنامه ریزی شده Horizon و God of War و همچنین فیلم هایی مانند Uncharted می شود.

سوال مثل همیشه این است که آیا مجموعه بازی به خوبی به فرمت ویدئویی خطی ترجمه می شود یا خیر. در حالی که با نمایش‌های مبتنی بر بازی، مانند سریال‌های لیگ افسانه‌های نتفلیکس، موفقیت‌هایی به دست آمده است، این پروژه‌ها هنوز هم شهرت فوق‌العاده‌ای ندارند – حتی اقتباس Halo نیز با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. هنوز برای تعیین اینکه Gears of War چگونه پیش خواهد رفت، خیلی زود است، اما می توان گفت که چالش های زیادی در پیش است.

اشتراک گذاری