امروز:7 اردیبهشت 1403

بازیکنان مزاحکم «Call of Duty: Modern Warfare II» در چت صوتی و متنی بی صدا خواهند شد

تقریباً هر بازی آنلاین رقابتی بزرگی را برای مدت کافی بازی کنید و مطمئناً با بازیکنان سمی روبرو خواهید شد که در چت صوتی یا متنی چیزهای توهین آمیزی می گویند. Activision با ابزارهای تعدیل عمیق تر در Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty Warzone 2.0 کمی بیشتر برای مقابله با این افراد تند و تیز تلاش می کند.

هنگامی که آنها تأیید می کنند که بازیکنی در چت صوتی یا متنی سمی شرکت کرده است، تیم های نظارتی بازی اکنون این گزینه را دارند که آن شخص را در همه کانال های چت بی صدا کنند. بنابراین، در حالی که اظهارات آنها ممکن است ممنوعیت کامل را تضمین نکند، بازیکنانی که از چت درون بازی سوء استفاده می کنند ممکن است خود را ساکت کنند. Activision همچنان به کاربران متکی خواهد بود تا بازیکنان مزاحم را از طریق گزارش های درون بازی پرچم گذاری کنند. از سوی دیگر، Riot Games نظارت فعالانه چت صوتی Valorant را برای سمیت آغاز کرده است.

قبل از شروع بازی Modern Warfare II یا Warzone 2.0، بازیکنان باید یک کد رفتاری را بخوانند و با آن موافقت کنند. این شامل تصدیق این است که آنها درگیر قلدری یا آزار و اذیت نمی شوند و هیچ اظهار نظر متعصبانه ای نمی کنند.

علاوه بر این، هنگامی که یک پخش کننده دردسرساز Call of Duty را گزارش می کنید، می توانید زمینه بیشتری را اضافه کنید. سیستم گزارش‌دهی اکنون شامل یک کادر محاوره‌ای است که در آن می‌توانید آنچه را که اتفاق افتاده با جزئیات بیشتری توضیح دهید. اکتیویژن می گوید از این ابزارها در تمام عناوین بعدی Call of Duty استفاده خواهد کرد.

این ابزارهای تعدیل به خصوص جدید نیستند. برای یک چیز، Overwatch مدت‌هاست که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دلایل خود را برای گزارش دادن شخصی تایپ کنند. با این حال، Modern Warfare II در حال حاضر یکی از بزرگترین بازی‌های موجود است که تنها در 10 روز بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشته است. شکی نیست که Warzone 2.0 نیز پس از پخش زنده آن بازی در 16 نوامبر، پایگاه بازیکنان بزرگی خواهد داشت. داشتن ابزارهای تعدیل بهتر برای مهار کرتین های مخرب و ارائه تجربه مثبت تر برای سایر بازیکنان به ندرت چیز بدی است.

اشتراک گذاری