امروز:6 اردیبهشت 1403

به‌روزرسانی جدید Shield NVIDIA می‌تواند مانع از بیدار شدن فیلم‌های آخر شب در کل خانه شود

NVIDIA نسخه 9.1 Experience Upgrade را برای تمامی واحدهای Shield TV و TV Pro عرضه کرده است و یکی از ویژگی هایی که به ارمغان می آورد تماشای فیلم های اکشن بدون هدفون را برای شب بیدارها امکان پذیرتر می کند. حالت جدید «گوش دادن در شب» می‌تواند صداها را هنگامی که روشن است بهینه‌سازی کند تا صدای انفجارهای بلند را کاهش دهد در حالی که گفت‌وگوی بی‌صدا حتی زمانی که صدا کم است، تأکید می‌شود. این شرکت در اطلاعیه خود گفت: «از تماشای فیلم یا بازی در شب بدون مزاحمت برای خانواده خود لذت ببرید. لازم به ذکر است که مدل جدید تنها با استفاده از صدای HDMI در دسترس است.

علاوه بر Night Listening، آخرین به‌روزرسانی تلویزیون‌های Shield را نیز قادر می‌سازد تا به طور خودکار به حالت بازی با تأخیر کم در همه مدل‌های تلویزیون و نمایشگر پشتیبانی‌شده تغییر کنند. تا زمانی که یک نمایشگر حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) داشته باشد، دستگاه رسانه استریم می‌تواند از فعال شدن آن در حین بازی اطمینان حاصل کند، خواه این یک بازی محلی باشد یا چیزی از سرویس بازی ابری GeForce NOW. با کاهش تأخیر، ALLM تأخیر را کاهش می‌دهد و یک تجربه بازی روان‌تر و پاسخ‌گوتر را امکان‌پذیر می‌کند. ارتقاء 9.1 دارای چند ویژگی دیگر است که شامل امکان غیرفعال کردن نمایش محتوای HDR/Dolby Vision و دریافت اعلان‌ها هنگام روشن شدن میکروفون است.

به‌روزرسانی قبلی Shield TV اندروید 11 را به همه مدل‌ها آورد و دسترسی به صفحه‌کلید Google جدید با پشتیبانی از جستجوی صوتی را اضافه کرد. همچنین یک آسیب‌پذیری را برطرف کرد که به مهاجمان راه دور اجازه می‌داد تا سرویس را به طور دائم انکار کنند. در حالی که 9.1 با یک اصلاح امنیتی بزرگ همراه نیست، شامل تعدادی رفع اشکال برای برنامه و دستگاه‌های Shield TV است.

اشتراک گذاری