امروز:5 اردیبهشت 1403

در آخرین نسخه آزمایشی Twitch می توانید کانال ها را بدون تماشای تبلیغات پیش نمایش کنید

Twitch آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرده است که می تواند شما را با پخش کننده های عالی که قبلاً ندیده اید آشنا کند. Channel Switcher کانال های تصادفی را به عنوان چرخ فلک در پایین صفحه نمایش می دهد. وقتی روی هر یک از آنها کلیک می کنید، می توانید یک پیش نمایش یک دقیقه ای از محتوای پخش کننده را تماشا کنید، به اندازه ای که ایده ای از آنچه ارائه می دهند به شما ارائه دهد. پیش‌نمایش‌ها نیز تبلیغاتی ندارند، بنابراین می‌توانید بدون مزاحمت در کانال موج‌سواری کنید تا زمانی که چیزی برای تماشا پیدا کنید. همانطور که Twitch توضیح می دهد، این ویژگی تشخیص اینکه آیا کانال خاصی را قبل از انجام آن دوست دارید آسان تر می کند.

یکی از سخنگویان توییچ به The Verge گفت که «تنها درصد کمی از کاربران [به‌طور تصادفی انتخاب‌شده] که وارد سیستم شده‌اند» فرصت آزمایش این ویژگی را خواهند داشت. این شرکت قصد دارد این آزمایش را در ماه جولای به پایان برساند و سپس نتایج آن را تجزیه و تحلیل کند. در حالی که مشخص نیست که آیا Channel Switcher در این مرحله منتشر خواهد شد یا خیر، سخنگوی به نشریه گفت که Twitch قصد دارد نسخه‌های بعدی را عرضه کند و به ارائه آن به عنوان یک راه‌حل کشف انتخابی فکر می‌کند.

در کنار Channel Switcher، Twitch همچنین Guest Star را راه‌اندازی کرد که به پنج مهمان اجازه می‌دهد به یک میزبان در یک جریان بپیوندند. این شبیه به Clubhouse عمل می کند زیرا پخش کننده ها می توانند پخش کننده ها و بینندگان دیگر را در پخش خود بگنجانند، اما البته از مکالمات ویدیویی و نه فقط صوتی پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری