امروز:6 اردیبهشت 1403

کیف پول کریپتوکارنسی نووی متا در حال بسته شدن است

متا در حال تعطیل کردن Novi، کیف پول دیجیتالی ارزهای دیجیتال کوتاه مدت خود است. در اطلاعیه ای که توسط بلومبرگ مشاهده شد، این شرکت اعلام کرد که این پلت فرم را در اول سپتامبر غروب می کند و 20 ژوئیه آخرین روز برای اضافه کردن بودجه است. متا به کاربران توصیه کرد که موجودی خود را «در اسرع وقت» برداشت کنند، و خاطرنشان کرد که «تلاش می‌کند» پول باقی‌مانده را به حساب‌های بانکی مشتریان و کارت‌های نقدی پس از آخرین روز فعالیت Novi منتقل کند.

در حال حاضر، این تعطیلی عملاً پایان جاه طلبی های متا در زمینه ارزهای دیجیتال است. این شرکت در اکتبر گذشته یک “پایلوت کوچک” Novi را آغاز کرد. این کیف پول بدون پشتیبانی از Diem – ارز دیجیتال داخلی متا، که قبلاً با نام Libra شناخته می شد، راه اندازی شد. یک ماه بعد، دیوید مارکوس، رئیس رمزارز شرکت، متا را ترک کرد. در آغاز سال 2022، انجمن Diem اعلام کرد که دارایی‌های خود را می‌فروشد و فعالیت‌های خود را «خاموش می‌کند».
تبلیغات

اما مرگ Novi و Diem به این معنی نیست که متا کیف پول دیجیتال دیگری نخواهد ساخت. یکی از سخنگویان شرکت به بلومبرگ گفت: «ما در حال حاضر از سال‌های صرف شده برای ایجاد قابلیت‌های متا به طور کلی در زمینه بلاک چین و معرفی محصولات جدید مانند کلکسیون‌های دیجیتال استفاده می‌کنیم. “شما می توانید انتظار داشته باشید که در فضای وب 3 چیزهای بیشتری از ما ببینید زیرا ما نسبت به ارزشی که این فناوری ها می توانند برای مردم و مشاغل در متاورس به ارمغان بیاورند بسیار خوش بین هستیم.”

در واقع، این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که در حال تغییر نام فیس بوک پی به متا پی است. در آن زمان، مارک زاکربرگ این تغییر را «نخستین گام» به سمت ایجاد یک کیف پول دیجیتال برای متاورس خواند. مدیر اجرایی گفت که آینده ای را متصور است که در آن Meta Pay به عنوان مکانی برای ذخیره تمام اقلام دیجیتالی که شما می خرید یا ایجاد می کنید در دنیای مجازی عمل می کند.

اشتراک گذاری