امروز:10 فروردین 1403

جستجو برای یافتن بهترین عملکرد دوربین در گوشی‌های هوشمند

اگر کنجکاو هستید که بدانید از بین گوشی های هوشمند پرچمدار هر کمپانی کدامیک مقام اول را در عملکرد دوربین هم در زمینه‌ی عکاسی و هم در زمینه‌ی فیلم‌برداری دارند با ادامه مطلب همراه آریامونز باشید .

معتبرترین مرجع برای سنجش تخصصی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند هم در زمینه‌ی عکاسی و هم در زمینه‌ی فیلم‌برداری وبسایت DxOMarkمی باشد که با توجه به ارزیابی های انجام شده این وبسایت مقاوم اول بهترین عملکرد گوشی به اکسپریا زد 5 اختصاص داده شده است ، اما سامسونگ با معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس با کسب امتیازی مشابه با زد ۵ در کنار پرچمدار سونی جای گرفت .

حسگرهای جدید دوربین که در اکسپریا زد 5 به کاربرده شد توانست سونی را در بالاترین مقام دوربین گوشی‌های هوشمند قرار دهد چرا که این حسگرها عملکرد فوق العاده ای در عکاسی و فیلم برداری از خود نشان دادند و سونی را موفق به پشت سر گذاشتن گلکسی اس 6 اج و کسب جایگاه اول بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند کردند .

اما کمپانی رقیب ، با معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ توانست با کسب امتیاز 88 در زمینه‌ی عکاسی و امتیاز 86 در زمینه‌ی فیلم‌برداری عملکرد کاملا مشابه ای با اکسپریا زد 5 سونی نشان دهد و مقام اول را بین خود و سونی تقسیم کند .

اکسپریا زد 5 سونی و گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ هر دو از عملکرد فوق العاده دوربین چه در محیط‌های کم نور و چه در محیط‌های پرنور برخوردار هستند و رنگ ها را بی نظیر نمایش می دهند .

Web Developer and Design