امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت حداقل تا 10 سال از ویندوز 10 پشتیبانی می کند

ژانویه امسال، مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که سیستم عامل ویندوز 10 آخرین سیستم عامل ویندوز خواهد بود. همچنین Terry Myerson افزود هر نسخه از این سیستم عامل که عرضه شد، دارای مدت زمان تعیین شده ای بود و بعد از آن دیگر پشتیبانی نمی شد. به تازگی در این رابطه نیز تصویری منتشر شده است و بیانگر این است که مایکروسافت حداقل تا 10 سال از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و تا سال 2025 ما شامل بروزرسانی های امنیتی برای این نسخه می باشیم.

 

یعنی اینکه مایکروسافت آپدیت Mainstream را ارائه می دهد و در همین راستا آپدیت های Extended نیز عرضه می کند که همان بخش امنیتی به حساب می آید. پس با این حساب کمپانی مایکروسافت قصد دارد تا در این سیستم عامل توسعه های متعددی را به اجرا گذارد و سیستم عامل قوی و پایدار را ارائه کند. البته تاریخ های دقیقی به ثبت نرسیده است و احتمال اینکه مدت زمان آن تغییر کند ، وجود دارد. همچنین مایکروسافت نیز در این رابطه اضافه کرده است که تعیین زمانبندی فعلا مقدور نمی باشد و بایستی کمی صبر کرد.

Screen-Shot-2015-07-18-at-8.52.22-PM

همانطور که اطلاع دارید سیستم عامل Windows 10 در تاریخ 29 جولای که تا هفته ی دیگر خواهد بود، منتشر گردد. اما متاسفانه این کمپانی اعلام کرده که این سیستم عامل فقط در سیستم هایی قابل نصب می باشد که تمامی درایور ها و نرم افزارهای مخصوص آن در سیستم نصب گردد.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.