امروز:8 اردیبهشت 1403

کلیدهای صفحه کلید Microsoft Copilot در نمایشگاه CES 2024 برای رایانه های شخصی ویندوز 11 عرضه می شوند

به زودی برای رایانه شخصی ویندوز 11 در نزدیکی شما: یک کلید صفحه کلید اختصاصی برای هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot. این شرکت در یک پست وبلاگی پیش از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، این را “اولین تغییر قابل توجه در صفحه کلید رایانه شخصی ویندوز در نزدیک به سه دهه” می نامد. درست مانند نحوه عملکرد کلید ویندوز به عنوان راهی سریع برای باز کردن منوی استارت ویندوز، کلید Copilot بلافاصله همراه هوش مصنوعی مایکروسافت را برای انجام مناقصه شما فرا می خواند.

در حالی که دیدن Copilot خود را در دنیای واقعی شگفت‌انگیز نمی‌کند، به خصوص با توجه به اینکه مایکروسافت در سال گذشته چقدر هوش مصنوعی را تحت فشار قرار داده است، دیدن این اتفاق به این سرعت کمی شوکه کننده است. این شرکت ادعا می کند که کلید Copilot “یک لحظه دگرگون کننده دیگر در سفر ما با ویندوز است که در آن Copilot نقطه ورود به دنیای هوش مصنوعی در رایانه شخصی خواهد بود.” مطمئناً، بیایید با آن پیش برویم.

مایکروسافت می‌گوید کلید Copilot در رایانه‌های شخصی جدیدی که بهار امسال می‌آیند ظاهر می‌شود (انتظار می‌رود در طول نمایشگاه CES 2024 درباره آنها بیشتر بشنویم)، و همچنین در دستگاه‌های سرفیس آینده. به طور نمادین، کلید نشانه دیگری است که نشان می دهد مایکروسافت به Copilot به عنوان یک عنصر اساسی در آینده ویندوز فکر می کند. در این مرحله، به اندازه منوی استارت برای شرکت مهم است – تصور آینده ای که در آن منوی استارت کاملاً با Copilot ترکیب شود، سخت نیست. اما در حال حاضر، قدم های عزیزم.

اشتراک گذاری