امروز:9 فروردین 1403

رونمایی فاسیل از ساعت Q54 Pilot در نمایشگاه CES 2016

با ورود ساعت های هوشمند به بازار و تنوع بالای آن ها شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های عادی نیز علاقه مند به کار بردن کمی تکنولوژی در دستبند های عقربه‌ای خود شدند . در نمایشگاه CES 2016‌، فاسیل که در پاییز سال 2015 سری Q پوشیدنی‌های هوشمند خود را عرضه کرده بود ، از ساعت Q54 Pilot رونمایی کرد . در ادامه با آریامونز همراه باشید .

در جریان نمایشگاه CES 2016‌، شاهد معرفی مدل Q54 Pilot‌ ، یک ساعت عقربه‌ای با فناوری اینتل از سوی فاسیل بودیم که نوتیفیکیشن‌های اصلی گوشی‌های هوشمند را نمایش می‌دهد و فعالیت‌های روزانه کاربر را پایش می کند.

همانطور که از ظاهر Q54 Pilot‌پیداست ، این ساعت جدید مانند Q Grant‌  از قاب و طراحی سنتی ساعت‌های عقربه‌ای فاسیل بهره برده و در برخی مشخصات به مدل Q Grant‌ این شرکت شباهت دارد . ساعت Q54 Pilotفاسیل با اندروید و iOS سازگار می باشد اما از نظر ویژگی‌های نرم افزاری به پای اپل واچ یا حتی ساعت‌های ساخت پِبِل نمی‌رسد چرا که این ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ور، در واقع نمایشگری برای خواندن پیغام ها، کنترل موسیقی یا استفاده از نرم افزارها ندارند.

البته فاسیل درصدد بروزرسانی نرم‌افزار این ساعت هوشمند بوده و قصد دارد علاوه بر بهبود عملکرد نرم‌افزاری ، گزارش فعالیت‌ها، الگوهای ویبره قابل شخصی سازی و نوتیفیکیشن‌های نرم افزاری بیشتری را به این ساعت اضافه کند .

ساعت هوشمند Q54 Pilot‌ فاسیل در اوایل بهار با قیمتی بین 175 و 215 دلار و با بندهای مختلف به بازار عرضه می‌شود .

Web Developer and Design