امروز:10 فروردین 1403

تسلا ماشین شارژی سایبرکواد تمام الکتریکی 1900 دلاری را برای کودکان معرفی کرد

تسلا بی سر و صدا یک موتور شارژی چهار چرخ 1900 دلاری برای بچه ها را برای فروش گذاشته است. Cyberquad for Kids هم اکنون برای سفارش از طریق وب سایت تسلا در دسترس است و در عرض دو تا چهار هفته ارسال خواهد شد. این اطلاعیه غافلگیرکننده بیش از دو سال پس از آن صورت می‌گیرد که تسلا یک موتور شارژی با اندازه کامل را برای تمجید از Cybertruck آینده‌نگر خود معرفی کرد. Cyberquad هنوز ارسال نشده است.

این Cyberquad جدید برای کودکان 8 سال به بالا طراحی شده است، و آنهایی که والدینی دارند که می توانند برای آنها یک ماشین شارژی 1900 دلاری بخرد می توانند از این ماشین شارژی نهایت استفاده را ببرند. البته بیشتر از ظاهر ان. این ماشین شارژی دارای بدنه فولادی، صندلی چرم و سیستم تعلیق قابل تنظیم با ترمز دیسکی عقب است. حتی میله های نور LED برای تکمیل زیبایی وجود دارد. این ماشین شارژی تمام الکتریکی دارای حداکثر سرعت 10 مایل در ساعت است و باتری آن تا 15 مایل برد را تامین می کند.

تسلا ماشین شارژی سایبرکواد تمام الکتریکی 1900 دلاری را برای کودکان معرفی کرد

امکان انتخاب سه سرعت در این ماشین شارژی تسلا وجود دارد: 5 مایل در ساعت، 10 مایل در ساعت و 5 مایل در ساعت در حرکت به عقب. تسلا می‌گوید شارژ کامل آن تا 5 ساعت طول می‌کشد و زمان شارژدهی باتری می‌تواند تحت تأثیر وزن کاربر، زمین مورد نظر که سایبرکواد در آن است و سرعت است. Cyberquad for Kids در حال حاضر فقط در ایالات متحده ارسال می شود و تسلا تضمین نمی کند که ماشین شارژی مورد نظر قبل از تعطیلات برسد.

چند روز پیش تسلا سوت 50 دلاری خود را توسط ایلان ماسک معرفی کرده بود. می توانید این در مورد سوت 50 دلاری بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری