امروز:5 اردیبهشت 1403

سیگنال پرداخت درون برنامه ای را برای پذیرش کمک های مالی کاربران راه اندازی می کند

اپلیکیشن امن سیگنال، به تازگی ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در این برنامه کمک‌های مالی خود را انجام دهند. در حال حاضر برنامه signal هیچ درامدی از تبلیغات ندارد. و به همین منظور بخش کمک های مالی را ایجاد کرده است. البته با توجه به بخش امن بود، پرداخت پول نیز باعث شناسایی کاربر می شود. به همین دلیل سینگال در وبلاگ خود به سوال پاسخ داده است.

طبق پست وبلاگ، کاربران می توانند کمک های مالی ماهانه یا مشارکت های یکباره در برنامه را با استفاده از Apple Pay یا Google Pay انجام دهند و اطلاعات پرداخت آنها با حساب سیگنال کاربر مرتبط نخواهد بود، زیرا شرکت از همان طرح اعتبار ناشناس که برای گروه های سیگنال خصوصی استفاده می کند:

در اوایل سال جاری، Signal یک برنامه پیام‌رسان محبوب برای افرادی بود که می‌خواهند پیام‌های متنی خود را به صورت ایمن ارسال کنند.

برای کمک مالی به سیگنال، کاربران می‌توانند از بین سه سطح پایدار مختلف، با قیمت 5، 10، یا 20 دلار، هر کدام با نشان خاص خود را انتخاب کنند. اشتراک Sustainer فقط در صورتی تمدید می شود که مشتری در طول یک ماه از سیگنال استفاده کند. با توجه به این که بسیاری از پرداخت ها به صورت دوره ای است و هر ماه از حساب کاربر کاسته خواهد شد، سینگنال این قابلیت را قرار داده است که در صورتی که در طول یک ماه از حساب سیگنال خود استفاده کرده باشید، این حق اشتراک و کمک مالی کاسته خواهد شد. به این طریق در صورتی که برنامه را پاک کنید یا از ان استفاده نکنید، سیگنال هیچ حق اشتراکی از شما قبول نخواهد کرد.

اشتراک گذاری