امروز:9 فروردین 1403

سوت 50 دلاری تسلا فروخته شد: ایلان ماسک پارچه اپل نخرید سوت ما را بخرید!

ایلان ماسک در انجام کار های عجیب شهرت دارد. از دوج کوین که با توییتر پامپ کرد تا فروش لوازم جانبی عجیب! در گذشته ایلان ماسک اقدام به فروش یک تفنگ اتش افکن کرده بود. اما حالا کمی از تکنولوژی محصول خود کاسته است. :)

ایلان ماسک در حرکتی جالب و عجیب همچون گذشته، یک سوت را برای فروش قرار داده است. این سوت، Cyberwhistle نام دارد و از نظر ظاهری شبیه Cybertruck شرکت تسلاست. نسخه محدود این کلکسیون جدید از فولاد ضد زنگ درجه پزشکی با روکش صیقلی ساخته شده است. سوت دارای یک ویژگی پیوست یکپارچه برای تطبیق پذیری بیشتر است. حال قیمت این گجت، 50 دلار بیان شده است.

تصور می‌کنم طراحی یک سوت کامیون‌شکل کمی زمان می‌برد، بنابراین احتمالاً تسلا برای مدتی قصد دارد آن را به عنوان یک محصول موقت بفروشد – دقیقاً شبیه تخته موج‌سواری با برند تسلا با نام تجاری 1500 دلاری.

ایلان ماسک در توییتی نوشت: «پول خود را برای آن پارچه Apple احمقانه هدر ندهید، در عوض سوت ما را بخرید.»

به نظر می رسد که این محصول جدید به خوبی نظر کاربران علاقه مند به تسلا و ایلان ماسک را جلب کرده است؛ زیرا Cyberwhistle تنها چند ساعت پس از عرضه فروخته شد و موجودی آن تمام شد.

البته باید بدانید که این موارد از جمله تکنیک های بازاریابی خوب جهان است که تسلا برای Cybertruck خود به کار برده است. در کنار تبلیغات می تواند درآمد خوبی نیز داشته باشید. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر تا سال 2022 در صف رزرو ماشین Cybertruck تسلا هستند.

اشتراک گذاری