امروز:10 فروردین 1403

Twitch اکنون با SharePlay در iPhone و iPad کار می کند + استریم ها را با دوستان ببینید!

Twitch ویژگی دیگری را ارائه کرده است که برای نزدیک کردن بینندگان به یکدیگر طراحی شده است. سرویس پخش زنده اکنون از SharePlay در iPhone و iPad پشتیبانی می‌کند، بنابراین حداکثر ۳۲ نفر می‌توانند همان جریان را در حالی که در تماس FaceTime هستند تماشا کنند.

قابلیت استریم توییچ که معرفی شده است، در حال حاضر از SharePlay دستگاه های اپلی پشتیبانی می کند. به انی منظور شما باید ابتدا داخل یک تماس فیس تایمی با دوستان یا خانواده خود باشید.

سپس می توانید بر روی share ضربه بزنید و استریم مورد نظر خود را با قابلیت shareplay در تماس فیس تایمی خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

این قابلیت در حال حاضر در برنامه Apple TV در تلوزیون اپل هنوز ارائه نشده است اما می توان به زودی منتظر اضافه شدن این قابلیت بود.

از قابلیت های این ویژگی ، زمانی که شما استریم را در توییچ تغییر دهید، از شما پرسیده می شود که می خواهید استریم تغییر کند یا همان استریم برای همه اشتراک گذاشته شود.

ویژگی SharePlay اپل در ای او اس 15 اضافه شد. دقیق تر ان می توان فعال شدن ان را با ای او اس 15.1 دانست. حال با این قابلیت و با توییچ شما و دوستانتان می توانید به راحتی یک اسریم را با هم به اشتراک بگذارید و در مورد ان صحبت کنید.