امروز:1 اردیبهشت 1403

EA بسیاری از باگ ها Battlefield 2042 را حل کرد:150 رفع باگ در اپدیت جدید

از ماه گذشته که Battlefield 2042 عرضه شد، به‌جای شکل‌گیری یک بازی پرچم دار همانند کال او دیوتی وارزون، شهرت زیادی به‌عنوان یک بازی باگ دار پیدا کرده است. اما EA برای این بازی دست روی دست نگذاشته است و با سومین اپدیت خود 150 باگ این بازی را حل کرده است. EA با این بازی به دنبال بازیکنان وارزون و Halo Infinite است.

از جمله رفع باگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

می‌توانید راحت‌تر تفاوت بین دوستان و دشمنان را ببینید، افرادی را که می‌توانید در نزدیکی خود زنده کنید (و بالعکس) شناسایی کنید، و همچنین ببینید چه کسانی به مهمات یا سلامتی نیاز دارند. همچنین برای آماده کردن لودآوت و منوی پلاس، کلیک کمتری لازم است. واضح است که این تغییرات پیشگامانه نیستند، اما باید تجربه BF 2042 را هنگامی که در اوج نبرد هستید، روان‌تر کنند و این باگ ها برطرف شود.

اما همچنان به روز رسانی بعدی باید match making را قابل اعتمادتر کند (مخصوصاً در مورد بازی بین پلتفرم ها). تشخیص اینکه چه زمانی دشمنان به سمت شما شلیک می کنند را آسان تر کند و منوها باید بسیار روانتر باشند. EA می‌گوید هفته آینده مأموریت‌های هفتگی یا سیستم achivement را راه‌اندازی می‌کند، که با تکمیل آنها XP به شما می‌دهد.

اشتراک گذاری