امروز:5 اردیبهشت 1403

بهترین هدفون های بی سیم برای سال 2023 (1402)

شرکت ها همچنان به یافتن راه های جدیدی برای تحت تاثیر قرار دادن هدفون های بی سیم واقعی می پردازند. شکی نیست که محبوبیت ایرپادهای اپل به آنها کمک کرد تا به یک پایه اصلی تبدیل شوند، اما تعداد زیادی از آنها اتصال قابل اعتماد، صدای عالی و حذف نویز فعال (ANC) را در فاکتورهای کوچکتر ارائه می دهند. همچنین می‌توانید ویژگی‌هایی را دریافت کنید که قبلاً برای مدل‌های ممتاز در دستگاه‌های میان‌رده رزرو می‌شد. البته، محبوبیت به این معنی است که هدفون های جدید همیشه ظاهر می شوند و لیست گزینه ها طولانی تر از همیشه است. برای کمک، ما بهترین هدفون‌های بی‌سیم را که می‌توانید در حال حاضر بخرید، از جمله ویژگی‌های قابل توجه برای هرکدام، گردآوری کرده‌ایم.

رتبه اول از همه نظر: Sony WF-1000XM4

سونی توانسته ابزارهای مفیدی را در مدل بی سیم واقعی پرچمدار خود قرار دهد، از جمله شارژ بی سیم، Speak-to-Chat، کنترل صدا تطبیقی و EQ قابل تنظیم.

قیمت : 278 دلار در آمازون
سونی به دلیل ترکیبی از کیفیت صدای عالی، حذف نویز فعال قدرتمند و لیست طولانی ویژگی‌هایی که هیچ شرکت دیگری نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند، جایگاه اول خود را در لیست ما حفظ کرده است. سونی همانند هدفون‌های خود، ابزارهای مفیدی را در هدفون‌های بی‌سیم پرچم‌دار خود قرار می‌دهد. اصول اولیه مانند شارژ بی سیم و بهبود طول عمر باتری پوشش داده شده است، اما ویژگی های خاص شرکت مانند مکث خودکار Speak-to-Chat، تنظیمات کنترل صدا تطبیقی بر اساس حرکت یا مکان، صدای واقعی 360 و EQ قابل تنظیم روی کیک هستند. بعلاوه، ارتقاء مقیاس DSEE Extreme به بهبود آهنگ های فشرده از طریق بلوتوث کمک می کند.

رتبه دوم: Sennheiser Momentum True Wireless 3

اگر کیفیت صدا بزرگترین نگرانی شماست، جوانه های Sennheiser تا حدی به لطف مبدل پاسخ واقعی و درایورهای دینامیک 7 میلی متری راه حلی هستند.

قیمت: 193 دلار در آمازون
اگر کیفیت صدا دغدغه اصلی شماست، Momentum True Wireless 3 بهترین گزینه شماست. شما از قابلیت‌هایی که سونی ارائه می‌کند، برخوردار نخواهید بود، اما Sennheiser اصول اولیه را به خوبی با قیمت پایین‌تری نسبت به هدفون‌های قبلی Momentum انجام می‌دهد. یک راه‌اندازی جدید حذف نویز تطبیقی به طور مداوم صداهای محیط را کنترل می‌کند تا آنها را در زمان واقعی سرکوب کند. در داخل، مبدل True Response این شرکت با درایورهای پویا 7 میلی متری برای صدای درجه یک جفت شده است.

بهترین حذف نویز: Bose QuietComfort Earbuds II

جوانه‌های بی‌سیم بازطراحی‌شده Bose، به‌صورت دست‌پایین، بهترین‌های موجود در حال حاضر هستند، اگر می‌خواهید تا آنجا که ممکن است جلوی دنیا را بگیرید.

قیمت: 299 دلار در آمازون
وقتی صحبت از مسدود کردن جهان می شود، Earbuds QuietComfort II Bose بهترین در این کار است. Bose اوایل امسال یک مجموعه نویز کنسل کننده فعال بازطراحی شده را معرفی کرد و جوانه های کوچکتر تناسب راحت تری را ارائه می دهند. این شرکت همچنین توانست صدای محیط را بهبود بخشد و رکورد خود را در زمینه کیفیت صوتی ثابت حفظ کند. با این حال، ستاره واقعی در اینجا عملکرد ANC است که در حال حاضر بهترین عملکردی است که می توانید دریافت کنید. QC Earbuds II برخی از ویژگی های اساسی مانند اتصال چند نقطه ای و شارژ بی سیم را ندارد، بنابراین ممکن است در تصمیم شما نقش داشته باشد.

بهترین انتخاب بودجه: Jabra Elite 3

آنها ممکن است ویژگی هایی مانند ANC یا شارژ بی سیم نداشته باشند، اما جوانه های مقرون به صرفه Jabra با کیفیت صدا، عمر باتری خوب و تناسب راحت خود را تحت تاثیر قرار می دهند.

قیمت: 60 دلار در آمازون

Jabra مقدار زیادی را در مجموعه ای از هدفون های زیر 100 دلار قرار می دهد. Elite 3 دارای ANC، مکث خودکار یا شارژ بی سیم نیست و تغییرات EQ محدود به تنظیمات از پیش تعیین شده است. با این حال، این جوانه های مقرون به صرفه دارای کیفیت صدای چشمگیر، عمر باتری خوب، کنترل های قابل اعتماد روی برد و تناسب بسیار راحت هستند. اگر به دنبال بهترین هدفون برای انجام کار هستید، Elite 3 توانایی بیشتری دارد.

بهترین برای iOS: Apple Airpods Pro (نسل دوم)

اپل توانسته کیفیت صدا و عملکرد ANC را در AirPods Pro 2022 بهبود بخشد، در حالی که تمام امکاناتی را که آنها را به بهترین گزینه برای طرفداران اپل تبدیل می کند، حفظ کرده است.

قیمت: 229 دلار در آمازون
جدیدترین AirPods Pro اپل نسبت به مدل 2019 پیشرفت بزرگی داشته است. این شرکت موفق شد کیفیت صدا و حذف فعال نویز را بهبود بخشد و در عین حال تمام امکاناتی را که AirPods را به بهترین گزینه هدفون برای iOS و Mac تبدیل می‌کند، حفظ کرده است. برای من، چشمگیرترین ویژگی حالت شفافیت است، که صدایی طبیعی تر از هر هدفون دیگر در یک مایل دارد. می توانید ترک کنید

اشتراک گذاری