امروز:7 اردیبهشت 1403

نینتندو تایید کرد که در E3 2023 حضور نخواهد داشت

نینتندو تصمیم گرفته است که در E3 امسال شرکت نکند. نینتندو در بیانیه ای به Engadget گفت: «ما به صورت موردی به مشارکت خود در هر رویدادی می پردازیم و همیشه راه های مختلفی را برای تعامل با طرفداران خود در نظر می گیریم. از آنجایی که نمایشگاه E3 امسال با برنامه‌های ما مطابقت نداشت، تصمیم گرفتیم که در آن شرکت نکنیم. با این حال، ما از حامیان قوی ESA [انجمن نرم‌افزار سرگرمی] و E3 بوده و هستیم.»

نینتندو معمولاً در نمایشگاه E3 حضور دارد و اغلب پخش‌های Treehouse را در طول رویداد علاوه بر مستقیم اجرا می‌کند. این شرکت در آخرین نسخه مناسب E3 در سال 2019 و همچنین در ماجرای تمام دیجیتالی در سال 2021 شرکت کرد. در سال 2020 یا 2022 هیچ E3 وجود نداشت.

در اوایل این ماه، IGN گزارش داد که نینتندو، مایکروسافت و سونی همگی از E3 امسال خارج شده اند. سونی از سال 2018 تاکنون در این رویداد حضور نداشته است، اما نه این شرکت و نه مایکروسافت برنامه های خود را برای نسخه امسال تایید نکرده اند. صرف نظر از این، مایکروسافت تابستان امسال نمایشگاه بزرگ سالانه خود را در لس آنجلس میزبانی خواهد کرد. فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ اخیراً اشاره کرد که این بازی تقریباً همزمان با E3 برگزار می شود که بین 13 و 16 ژوئن برگزار می شود.

همیشه ممکن است یک Nintendo Direct در اواسط ژوئن نیز وجود داشته باشد، حتی اگر به طور رسمی به نمایشگاه متصل نباشد. در همین حال، شایعات در خیابان این است که پلی‌استیشن در حال برنامه‌ریزی یک نمایشگاه بزرگ قبل از E3 پس از پخش جریانی این هفته از وضعیت بازی است.

غیبت تنها یکی از سه سازنده بزرگ کنسول در E3 ضربه ای برای ESA است، چه رسد به همه آنها. Summer Game Fest نیز تهدید می کند که بیشتر از رعد و برق رویداد استوار را بدزدد. اما هی، حداقل یوبی سافت در E3 حضور خواهد داشت.

اشتراک گذاری