امروز:31 فروردین 1403

YouTube در حال آزمایش گزینه پخش “1080p Premium” است

برخی از بینندگان YouTube گزارش داده اند که گزینه جدیدی برای کیفیت فیلم در منوی کشویی وب سایت مشاهده می کنند. علاوه بر گزینه اصلی پخش 1080p ، آنها همچنین شاهد دیگری هستند که دارای حق بیمه 1080p با یک یادداشت در زیر آن است که می گوید “Bitrate Enhanced” را ارائه می دهد. سخنگوی سخنگوی به The Verge گفت که این وب سایت در حال آزمایش کیفیت فیلم جدید است که در حال حاضر در دسترس “گروه کوچکی از مشترکان Premium YouTube” است. آنها آن را به عنوان “نسخه Bitrate پیشرفته از 1080p” توصیف کردند که اطلاعات بیشتری را برای هر پیکسل ارائه می دهد که منجر به تجربه مشاهده با کیفیت بالاتر می شود. ” همچنین ، قرار است تغییری در کیفیت وضوح استاندارد 1080p وجود نداشته باشد ، که ممکن است برخی از افراد خبرهای خوبی را که YouTube در نظر می گیرد در نظر نگیرد.

بر اساس چندین اظهار نظر در مورد موضوع Reddit که در مورد آزمون مورد بحث قرار می گیرد ، بینندگان وضوح استاندارد 1080p را در وب سایت می دانند که از نظر کیفیت ضعیف است. اما یک بیت بالاتر ، که به عنوان اندازه گیری برای میزان داده های ویدئویی منتقل شده در یک بازه زمانی خاص استفاده می شود ، می تواند به معنای گرفتن تصاویر بهتر بدون نیاز به بریدن وضوح باشد. همانطور که توسعه دهندگان XDA خاطرنشان می کنند ، جابجایی به 4K به کاربران امکان دسترسی به فیلم های بهتر و واضح تر را می دهد ، اما آنها باید یک فایل بسیار بزرگتر را پخش کنند که می تواند هزینه بیشتری برای آنها داشته باشد یا بیشتر از کمک های اطلاعاتی خود را بخورد.

گزینه پیشرفته 1080p فقط یک ویژگی تست در این مرحله است ، اما ممکن است YouTube به هیچ وجه آن را برای یک برنامه گسترده تأیید نکند. اگر راه خود را از مرحله آزمایشی خارج کند ، فقط بینندگانی که برای YouTube Premium پرداخت می کنند قادر به دسترسی به آن خواهند بود. سرویس اشتراک برای یک حساب شخصی یا 23 دلار در ماه برای یک برنامه خانوادگی 12 دلار در ماه هزینه خواهد کرد.

اشتراک گذاری