امروز:8 اردیبهشت 1403

سونی اکسپریا Z4v با صفحه نمایش Quad HD وارد آمریکا شد

شرکت های بزرگ تولید کننده اسمارت فون ها برای این که از بازار رقابتی عقب نمانند ، گوشی های جدید با قابلیت های بالا به بازار عرضه می کنند . شرکت سونی ماه پیش از گوشی جدید خود با نام سونی اکسپریا Z4 در ژاپن رونمایی کرد و این گوشی هوشمند در بازارهای کشورهای جهان با نام Z3 پلاس شناخته شد .
سونی نسخه ویژه ای از این گوشی با نام Z4v (نسخه Verizon) برای کشور آمریکا عرضه کرده است .

آیا این اسمارت فون که برای آمریکا به صورت منحصر به فرد تولید شده است ، تفاوتی با اسمارت فون Z4 یا همان Z3 پلاس دارد ؟ با آریامونز همراه باشید …

123

احتمالا فکر می کنید این اسمارت فون هیچ تفاوتی ندارد ، اما بدانید این دو اسمارت فون تفاوت های زیادی دارند . نسخه Verizon این گوشی که منحصرا به آمریکا عرضه شده است یکی از جدیدترین گوشی های سونی به حساب می آید که از اکسپریا Z3 پلاس و اکسپریا Z4 ضخیم تر و سنگین تر می باشد .
اکسپریا Z3 پلاس با ضخامت 6.8 میلی متر و اکسپریا Z4 با ضخامت 6.9 میلی متر و وزن 144 گرم در مقابل نسخه Verizon این گوشی که وزن 160 گرم دارد ، سبک تر است .
گوشی Z4v این گوشی به یک باتری 3000 میلی آمپری مجهز است که توان بیشتری نسبت به Z3پلاس و Z4 دارد . این گوشی منحصر به فرد از شارژ بی سیم و شارژ سریع 2.0 کوالکام نیز پشتیبانی می کند که این دو ویژگی در گوشی های +Z3 و Z4 وجود ندارد .

214

دیگر ویژگی منحصر به فرد گوشی اکسپریا Z4v صفحه نمایش Quad HD است که رزولوشن 2560×1440 پیکسلی دارد و تراکم پیکسلی آن به 564ppi رسیده است . این اولین اسمارت فون است که با این صفحه نمایش و رزولوشن از سوی کمپانی سونی عرضه شده است .

سونی اکسپریا Z4v مانند دو گوشی مشابه +Z4 , Z3 پردازنده 8 هسته ای اسنپ دراگون 810 ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، کارت میکرو اس دی تا ظرفیت 128 گیگابایت ، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS که قابلیت ضبط فیلم های 4K در 30 فریم بر ثانیه را دارد .
دوربین جلوی اسمارت فون 5 مگاپیکسلی است که تصاویر سلفی زیبا با بهترین کیفیت را به شما می دهد .
این گوشی از استانداردهای IP65 و IP68 بهره می برد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم