امروز:1 اردیبهشت 1403

غیر فعال شدن اخیر به روزرسانی ویندوز بر روی لپ تاپ های سامسونگ

همانطور که می دانیم آپدیت ویندوز ابزاری است که مایکروسافت برای تسهیل به روزرسانی ویندوز برای کاربران آنرا قرار داده است که این ابزار کاملا استاندارد است.
اخیرا متوجه شده ایم که سامسونگ به‌روزرسانی ویندوز را بر روی دستگاه‌های تولیدی خود غیرفعال کرده است. در عوض سامسونگ تصمیم دارد از ابزار تولیدی جدیدی با نام SW Update که تقریبا همان عملکرد را دارد، استفاده خواهد کرد. به وسیله این ابزار تنها برنامه‌های ارائه شده توسط سامسونگ به روز رسانی خواهد شد و ابزار به روز رسانی ویندوز که توسط مایکروسافت ارارئه شده به روز رسانی نخواهد شد.
 
گزارشات حاکی از آن است که یک فایل اجرایی غیرفعال کننده به روزرسانی ویندوز حتی در صورت فعال کردن به روزرسانی به صورت دستی و توسط کاربر پس از راه اندازی دوباره دستگاه همچنان غیر فعال خواهد بود و به روزرسانی نخواهد شد.
سامسونگ علت این تصمیم خود را اینگونه توضیح داد که ه‌روزرسانی ویندوز  منجر به درایورهای نصب پیش‌فرض برای سخت‌افزارها شوند و هیچگونه بررسی در خصوص عملکرد صحیح آن‌ها انجام نمی‌شود. به‌عنوان نمونه اگر فردی از قابلیت یو‌اس‌بی ۳.۰ در لپ‌تاپ خود استفاده می کند  این پورت ممکن است با نصب به‌روز رسانی‌ها غیرفعال شود. به همین دلیل سامسونگ به منظور جلوگیری از بروز مشکلات اینچنینی ابزار SW Update به‌کار گرفته است.اگر کاربر نخواهد از ابزار SW Update برای به روزرسانی ویندوز خود استفاده نکند می تواند مانند گذشته از برنامه به روزرسانی اصلی ویندوز استفاده کند.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره