امروز:1 اردیبهشت 1403

اسمارت فون One M9 فروش خوبی برای اچ تی سی نداشته است ، انتظار اچ تی سی برای فروش بیشتر با One M9 Plus

به نظر می رسد که HTC نتوانسته به بازاری که مورد انتظارش بوده دست یابد و در سه ماهه اول فقط 4.75 میلیون اسمارت فون One M9 را در زمان پرچم دار بودن به فروش رسانده است . این آمار از سوی روزنامه تجارت چینی گزارش شده است .

در حالیکه گوشی One M8 در یک دوره سه ماهه نزدیک به نیمی از آن (43.75 درصد ) در سال گذشته به فروش رفت . با آریامونز همراه باشید .

روزنامه تجارت چینی اعلام کرده است بازار htc تنها 2 میلیارد دلار ارزش دارد ، در حالیکه در زمان اوج خود ارزش بازار این شرکت به 34 میلیارد دلار می رسید . اکنون سهام شرکت اچ تی سی در بورس تایوان قیمت 78 دلار دارد که نسبت به هفته گذشته 9.9 درصد افت داشته است .
این افت سهام و فروش اچ تی سی به چین مربوط است . با توجه به بررسی که توسط iiMedia انجام شده است قیمت پایین برندهای چینی نظیر شیائومی ، کول پد و دیگر شرکت ها که اسمارت فون های میان رده با نصف قیمت و حتی کمتر از سری دیزایر اچ تی سی تولید می کنند ،باعث شده است که درآمد این شرکت به شدت کاهش یابد .

اسمارت فون اچ تی سی One M9 موفقیتی برای این شرکت نداشته است اما قرار است اسمارت فون جدید اچ تی سی به نام One M9 Plus در ماه آینده در اروپا رونمایی شود و انتظار می رود این گوشی بتواند به درآمدزایی شرکت کمک کند .

البته این اخبار شاید صحت نداشته باشد و باید تا زمان عرضه رسمی گوشی منتظر باشیم .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم