امروز:10 فروردین 1403

اولین گوشی جدید اچ‌تی‌سی در سال جاری، Desire 22 Pro متمرکز متاورس است

HTC همانطور که در اوایل ماه جاری وعده داده بود، یک گوشی جدید با ویژگی هایی متمرکز بر متاورس معرفی کرده است. HTC Desire 22 Pro از اکوسیستم Viverse HTC پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد حتی بدون دستگاه های VR با استفاده از مرورگرهای خود، از جوامع بازدید کنند. همچنین با هدست 499 دلاری Vive Flow VR این شرکت سازگار است و اگر کاربران بخواهند تجربیات خود را کاوش کنند، فیلم و تلویزیون تماشا کنند یا حتی فقط به برنامه های خود در واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند، می تواند با دستگاه جفت شود. همانطور که Engadget چینی اشاره می کند، با این حال، جدا از ارائه های متاورژن متمرکز، این گوشی کاملاً میان رده است.

HTC Desire 22 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این دستگاه از تراشه Qualcomm Snapdragon 695 5G، یک SoC میان رده، دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است و شارژ بی سیم معکوس را ارائه می دهد. بعلاوه، دارای یک سیستم سه دوربین در پشت، با دوربین های اصلی 65 مگاپیکسلی، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. برای عکس های سلفی، این گوشی دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی است.

یکی از مدیران شرکت در کنگره جهانی موبایل امسال گفت که سازنده در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پیشرفته جدید است. مشخص نیست که آیا مدیر اجرایی در مورد این گوشی خاص صحبت می کند یا خیر، اما قیمت Desire 22 Pro از 11990 دلار NT یا حدود 404 دلار آمریکا شروع می شود، که به این معنی است که این پتانسیل برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری نسبت به دستگاه های پرچمدار گران قیمت را دارد. Desire 22 Pro اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و ارسال آن از اول جولای در کشور تایوان آغاز می‌شود. در بریتانیا، خریداران می‌توانند یک واحد را با قیمت 399 پوند پیش‌سفارش کنند و انتظار دارند که حمل و نقل از اول آگوست آغاز شود. کسانی که می‌خواهند یک هدست Vive Flow نیز تهیه کنند، می‌توانند بسته‌ای با تخفیف به قیمت 23490 دلار NT (791 دلار آمریکا) در تایوان یا 763 پوند در بریتانیا سفارش دهند.

اشتراک گذاری